星期二, 2月 19, 2008

國內銀行新錢途

筆者最初投入金融市場係炒外匯margin, 當年炒賣外匯比炒股票更流行. 不幸地, 筆者炒外匯margin幾乎輸晒畢業頭幾年的儲蓄, 後來才轉買股票, 事實上, 之後本港買賣股票的人數越來越多, 相反炒賣外匯margin的人數越來越少. 今時今日有些財經演員也是從外匯分析轉行至股票分析.

睇網上報導, 隨著民生銀行推出名為「易富通」的外匯保證金交易業務(即係外匯margin槓桿式炒賣)之後, 現時國內可進行外匯保證金交易的銀行增加到3家,另外兩家係交通銀行和中國銀行. 民生銀行的外匯保證金交易的槓桿倍數是30倍,即係5000美元的保證金最多可以做15萬美元的position。

交通銀行自從2006年11月率先推出了外匯保證金交易業務「滿金寶」, 槓桿倍數有5倍、10倍、15倍、20倍、30倍. 中國銀行近期已將外匯保證金業務「保證金外匯寶」的試點擴大到南京、深圳等地.

有預測國內將於年內全面開放外匯保證金交易業務. 外匯保證金交易業務對銀行絕對係一條大財路, 而且風險極小. 舉例, 有客要買contract value 係1000萬美元的long EUR/ short USD 的position, 銀行從 counterparty 拿到的價係1.4653, 銀行會markup 大約5至7點子(只係舉例, 實際每間銀行可能唔同), 即係以1.4658至 1.4660的價賣俾個客, 無驚無險就賺左5至7點子, 將會對非利息收入貢獻良多.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

2 則留言:

  1. Hi..有冇呢方面嘅業績資料呢? Thanks.

    回覆刪除
  2. 肖鋼話中行(3988)今年將拓壽險業務,正尋找收購對象。我覺得壽險業務對中行(3988)更有錢途!我覺得大家應該開始收集價錢甚平的中行(3988)!對嗎,Mr. Market?

    回覆刪除