星期二, 10月 07, 2008

投資者顫動指數(VIX)

昨晚是一個值得記住的日子, 因為CBOE VOLATILITY INDEX (VIX) 芝加哥波動指數升上歷史高位58.24. VIX是量度市場預期未來30天標普500期權價格的波幅(Implied Volatility). 根據筆者的認知, 每間投資銀行的期權交易部都有自己一套Option Pricing and Trading Model以及Risk Management的系統軟件, 筆者有幸見識過, 的確大開眼界, 不過筆者唔係option trader, 所以當然係睇唔明, 只是知道套software好貴. 據悉,VIX是採用Black-Scholes option pricing model , 不過, 筆者無深入研究呢個model 係乜東東.

VIX又被稱為投資者恐慌指標(Investors's fear gague), 因為當股票市場受到壓力的時候, VIX就傾向上升. VIX超過30通常表示市場非常波動, 顯示投資者某程度的恐懼以及不明朗的前景. 不過, 準確來講, VIX並非量度市場人士情緒的指標.

筆者用另一個方式去演譯VIX, 就是Vibration Index, 投資者的顫動指數, 或投資者的失眠(insomnia)指數. 筆者昨晚看一個美國的電視節目, 主持人訪問一個股票經紀, 個經紀話佢的客人打電話來, 要一股不留全部沽清, 因為持有股票晚晚睡不著, 不知惡夢什麼時候才能完結, 沽晒股票持有現金才安心. 個經紀話佢認為現時並非沽股票的好時機, 不過, 佢的客不聽勸告, 堅持要清貨, 而且不少客人都有同樣要求.

現時筆者仍然是100%持股, 而且永久組合以及月供股票組合全部是今次金融海嘯的重災行業, 金融業. 不過筆者仍然堅守信念, 優秀金融企業是最佳長線投資對象. 所以堅持一股永久組合都唔沽, 堅持繼續月供金融股.




台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

14 則留言:

  1. 支持先生意見,明天我都會趁機會買入優質股,繼續喺股海裡浮沉。

    回覆刪除
  2. Mr. Market,

    My holding are 5 and 941 only, so that the volatility of Hang Seng Index affects me much, what do u think?

    As I also invest in unit trust, focused on China, SE Asia, Brazil and Russia, do you invest in these markets and what is your comments?

    Same as you, I will buy once when i have salary. Key issue is the steady cashflow

    Calvin

    回覆刪除
  3. Be greedy when others are fearful. It's about time to be greedy.

    回覆刪除
  4. 先生你好, 請問恆生的問題會對匯豐有大重大影響嗎?

    回覆刪除
  5. Mr. Market,

    i am super scare now... can't sleep over the night... everyday the market slumping again.

    回覆刪除
  6. Mr Market︰

    除了月供外,假設你現有一筆錢,可以為你的永久組合加碼。你會選那一隻呢?

    看回你的舊 Blog,你今年6月時的為你的永久組合加了 #2888。它現時是你加碼的對象嗎?

    (我對 #2888, #5, #2628 有興趣,但只有錢買一手 #2888)

    Thank You!

    回覆刪除
  7. I have great admiration on your confidence on your opinion. I felt support from your blog.

    Just curious, have you had moment doubting your investment decision and your holding?

    Many thanks and take care

    回覆刪除
  8. 支持先生,今日5 個幾繼續買入交行~

    回覆刪除
  9. 市場先生︰
    現在滿街的股票都大跌,隻隻都跌到疑似好平的價位了,當中包括你永久組合中的成員,反而匯控唔跌太多。 我同你一樣,持有匯控的比重好高,好唔好賣咁d匯控,去轉買其他疑似好平的永久組合成員呢? 例如中資金融股﹑或者宏利等。

    謝謝。

    回覆刪除
  10. 昨天的優秀金融企業,不代表是明天的優秀金融企業。
    不明白你為什麼一直堅持不沽貨,如果你早2個月沽貨,遲些再買回,獲利會多幾百萬元。

    回覆刪除
  11. 好想知道 你對金融股持正面的態度理由?

    也想知道 你對建設銀行0939 的睇法?

    可分享一下嗎?

    回覆刪除
  12. 今日入咗交行同招行,優質股嘅升跌對於我嘅分別只係在於買得平定貴,現階段我係『要貨唔要錢』同努力工作等出糧,唔洗瞓唔著。

    回覆刪除
  13. 回應skm : "現階段我係『要貨唔要錢』同努力工作等出糧,唔洗瞓唔著。", 講得非常好, 我也是持有這樣的想法.

    回應Calvin: 我當然對匯豐有信心. 我就唔會利用投資基金去投資其他地區. 其實投資匯豐已經係投資緊全球有潛力的地區.

    回應another value investor : 非常同意現在是貪婪的時候而不是恐懼的時候.

    回應柏金遜 : 我唔認為恆生有乜大問題, 股價因為WaMu下跌只是市場的藉口. 恆生股價一直比較強勢, 市場要推低恆生股價, 就算無WaMu事件, 都有其他理由作藉口.

    回應亦易: 現在絕對是持股買股的機會.

    回應無名士: 現在是持有股票然後鍛煉投資EQ的好時機.

    回應無名士2: 如果有錢, 我隻隻永久組合都想加碼. 現價買2888也不錯.

    回應pisces-hk : 對於永久組合我從來無懷疑過, 仍然保持起初的信心, 一d都無減弱.

    回應r: 如果我有錢, 我都想5個幾買入交行.

    回應豬仔包: 我的做法係唔沽匯豐, 但如果有錢就加碼買其他永久組合的成員.

    回應Kelvin Wong : 我有信心永久組合的公司, 明天仍然是優秀金融企業, 而且現價唔貴, 無理由要沽出. 我會用盡機會去增持.

    回應無名士3: 我對金融股有信心, 因為我有親身經歷. 3大國有銀行之中, 現時我會選擇1398.

    回覆刪除
  14. Mr Market, I really like that you posted your current portfolio so we can know what you are holding, however, can you also post the average cost/price so we can know about your portfolio performance?

    I know this is also important for us to know.Thanks!

    回覆刪除