星期四, 10月 23, 2008

矯枉必須過正

矯枉必須過正, 絕地才可以反擊. 最近股市大跌不停, 今日恆生指數最多跌863點, 收市下跌506點, 報13,760.49點, 是近三年半的低位. 匯豐股價曾經跌穿100元 (相等於08年6月30日每股資產淨值的1.248倍, 沙士時期, 匯豐股價最低都高過每股資產淨值的1.5倍). 其他重災股包括持有(甚至疑似持有)外匯結構性產品的公司, 皆被投資者恐慌性沽售.

股市指數是經濟的領先指標, 當股市大跌至近年低位, 已經預示6個月或者9個月後, 市場上會出現經濟不景, 公司盈利下跌甚至虧損, 失業率上升, 消費市道不濟等壞消息. 如果未來市場出現壞消息而股市拒絕下跌, 相信才是大市見底的訊號.

經過連日大跌之後, 筆者的永久組合市值也大幅下挫, 同最高位比較, 市值下跌接近40%. 不過, 筆者仍然會維持100%持股, 仍然無意沽出任何一股永久組合, 也會繼續月供股票計劃. 現時筆者比較關心份工多過股市. 而且, 最近工作的確也比較忙, 其實現時工作忙也是好事, 表示自己在公司仲有存在價值.

後記: 筆者這一篇想表達的信息是: 跌市要結束或逆轉, 一定要跌過頭. 所以, 見到恐慌性暴跌其實並非壞事, 所謂物極必反, 絕處可以逢生.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/

新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/

香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

12 則留言:

  1. 有份工等於打仗唔洗憂糧餉,可以無後顧之憂咁衝鋒殺敵,可惜糧餉唔夠多,唔能夠狠狠咁殺(買)。

    回覆刪除
  2. Hello Mr. Market,
    I am 31 and also working for IT programming field. I also lost near 400K in this stock tsunami and I never sell any. My portfolio also contains hsbc and China life. I believe long term we must win!
    Let's focus on our job and collect more stock.

    回覆刪除
  3. 今日宏利意外地跌左9點幾%,p/e drop to 6-7.x%, 真係太吸引!

    結果我都忍唔住入左.....

    回覆刪除
  4. Mr, will you recommend to buy either ManuLife ($156) or Standard Charter ($121) now, for long term investment?

    回覆刪除
  5. 回應skm : 有份工就可以打持久戰.

    回應m : 同意, 長期持有優質股票, 始終會有好回報.

    回應r : 的確吸引, 繼續月供和儲錢買.

    回應Davidho : Both Manulife and Standard Charter are attractive at current prices.

    回覆刪除
  6. Mr Market︰
    隻隻都跌得咁多,價錢邊一隻最吸引?
    2888 or 945 or 2628 or 5?

    回覆刪除
  7. 有份工就係現金流.同意skm 就係唔夠錢去殺敵.

    to skm,有沒有睇過自己份p fund?今年輸到見報了

    回覆刪除
  8. nice to meet you!!thank you for your assay that keep back my confidence.

    回覆刪除
  9. 摩根士丹利降匯控(0005)、渣打銀行(2888)目標價,因經濟放緩危及新興市場。

    摩根士丹利調低匯豐控股目標價25%至75港元,維持「表現遜於大市」評級,指在盈利下跌以及資本面對壓力下,匯控股份或難以繼續交出優於大市的表現。

    摩根士丹利稱,預計匯控2009年的股息將削減50%,因現在已不但在美國及英國市場見到放緩,新興市場亦不能幸免。

    此外,摩根士丹利亦調低渣打銀行目標價50%至125港元,但維持「表現與大市同步」評級,亦是由於全球經濟放緩已蔓延到新興市場,料將影響渣打銀行的盈利。

    回覆刪除
  10. 無意冒犯 Anonymous, 但見到他問市場先生邊隻價錢"最"吸引, 呢一個"最"字, 往往反映出人們貪心既心態, 亦解釋到好多行為~~
    例如 : 止蝕, 跌市唔敢買, 升市唔肯放~

    如果永遠都諗住想賺"最"多, 好多時會弄巧成拙, 俗語有云, 貪字得個貧~~
    反而唔係諗住賺"最"多既, 往往賺得比人多~

    回覆刪除
  11. 今日$90買匯豐,$19.5買國壽,重有五注子彈分注入呢兩隻好野,應該隔幾錢去入呢?or有咩建議?吾該?

    回覆刪除
  12. 回應無名士: 我認為2888 ,945 , 2628 , 5隻隻都吸引.

    回應ngkf : 我的公積金是100%Money Market fund.

    回應無名士2: 多謝支持

    回應史提芬周 : 以匯豐為例, 90蚊以下每跌5蚊加一注. 國壽就19.5以下每跌2蚊加一注.

    回覆刪除