星期一, 9月 10, 2007

九月份Wallpaper


12 則留言:

  1. 差不多看完你的書,100%持有股票,遇到股災又需現金(失業,病...)怎應付?

    回覆刪除
  2. To Wong: 無論什麼市況, 如果需要現金, 只好沽些股票套現.

    回覆刪除
  3. 好正啊,唔知狼人兄會唔會好快出十月ge月曆呢?

    回覆刪除
  4. 先生你好,
    面對在以下的情況..你會應如何操作呢...?
    1)當手上持有的優質股..上升到遠超過合理的價值...(會否重覆平保的操作..?)
    2)預計美國經濟轉入衰退期...環球經濟亦開始受拖累...
    3)所有人都瘋狂地樂觀...股災來臨前夕...

    thx~

    回覆刪除
  5. 市場先生

    抱歉仍是不明白,我理解投機是比較短線,把握市場短線錯價(不是單看圖表),可否告訴一下你對投機的定義?

    若只因為基本分析買入HSBC投機,而HSBC又如過往一年跑輸大市,會否浪費了機會成本;另外,你同時買入HSBC作投機及長線投資,有否矛盾?

    另外,亦對Kevin有關平保的問題有興趣,先前你的平保高沽低回補,好像在投機,但卻在永久組合中進行,有否矛盾?

    對不起一連問了很多問題,因為我投資有點亂,拜讀了你的書及Blog,希望從你的投資經驗清晰一下自已的投資方法!謝謝

    回覆刪除
  6. 我都買左市場先生本書....而且已經睇左啦....^^

    我學左好多野......尤其發覺...EQ係好重要........(我自己好失販....5.0 已經放左3328, 78.0 又放左2318...>.<...宜家好後悔.......) 如果我早幾年認識市場先生就好啦.....

    我月供緊 2318 ($2000) + 3968 ($3000) 3個月......

    我打算...改算..月供 5,945,2628,2318,3968...各一千..(因為每月只有5千剩)....你話好唔好呀..?..定係集中D好D 呀

    書中亦提到....原來市場生先以前都係無乜錢....重要還錢比府政(GRANT & LOAD)...發展到有日咁有錢.....你真係好勁......

    我都想好以你咁.....

    另外..多謝你無私既分享...令我地D羊先羊太學到好多野...

    回覆刪除
  7. 市場先生,
    您好..
    小弟有個問題想向你請教..
    目前大部分資金都放哂入中長線股市.(目前都仲有得賺)
    #3311 buy $9.2 , #606 buy$4.6 , #2007 IPO price
    買o左唔係好多..每樣一兩咁手啦
    但係一到出年我就需要資金結婚.
    目前我應該繼續keep 住o的股票借貸結婚??
    還是放哂佢用o黎結婚? 但放哂我又唔甘心, 驚買唔返好價
    我計過目前結婚費用. 約$120k 如果放哂所有股票.. 連cash 真係差唔多清袋..
    結婚擺酒都用了超過8成以上資產.
    不過計埋收番o黎既人情.. 我估計都會係番度..
    我打算12月向銀行申請 loan 到擺完酒就.. 連埋收返o黎既人情還款.
    我十成機會都會申請 loan, 問題係借多定借少..
    借多, 咁股票都keep 唔放, 借少就放股票.

    請你指教

    回覆刪除
  8. 跟住熊人走的..有笑有淚..
    這樣理解對嗎?

    回覆刪除
  9. If I have a large amount of money,I prefer 'buy and hold'.Otherwise, that makes me more aggressive or I will take more risk to buy some high risk stock.

    回覆刪除
  10. 哈~~~~ 我攞了九月月曆...
    好開心~~因為九月是我的生日月份~~
    謝謝狼人! 謝謝市場先生 !

    回覆刪除
  11. Dear Mr. Market,

    Could you tell me how to access your newsgroup? Is it the "value investment newsgroup"?

    Thanks.

    回覆刪除
  12. 好Q唷! WHO IS 狼人 BTW? 點解好似咁精神分裂...

    回覆刪除