星期五, 5月 29, 2009

舊樓重建專家: 878金朝陽集團

本來想講194廖創興企業, 251爪哇控股和655香港華人, 但現時股價普遍已經唔同了, 194研究之時股價只有5.17, 現時已經上升17%至6.05, 251研究之時股價只有3.04, 現時已經上升13.5%至3.45, 655研究之時股價只有0.72, 現時已經上升13.9%至0.82.

所以決定討論另一隻有投機潛力的小型地產股, 878金朝陽集團. 金朝陽是收購舊樓重建的專家. 今日睇新聞, 新世界董事總經理鄭家純表示,目前本港處於低息環境,市場對樓市信心已經回升,預期樓價由目前至年底將再升約10%. 筆者唔知樓價到年底是否會再升10%, 不過根據以往的經驗, 一些小型地產股會在這種市況受到追捧, 而878金朝陽相信會是其中一員.

於08年底, 金朝陽的每股資產淨值高達16.19元, 現價3.36, P/B只有0.21倍, 市值只有8.05億元. 今年3月單單出售大坑重士街及華倫街物業已經套回4.23億元. 另外, 金朝陽近日透過強制拍賣,統一銅鑼灣希雲街48-50號物業業權, 地盤面積約1.2萬方呎,可建商業樓面或住宅樓面分別約18萬及9.6萬方呎,估計整個項目的地價市值約7至8億元.

金朝陽的旗艦收租物業為銅鑼灣的金朝陽中心, 08年租金收入達1.73億元, 以6%租金收益率計算, 金朝陽中心的估值為29億元.

不計入物業重估的盈利, 08年賺1.32億元, 比07年的1.62億元下跌19%. 08年底淨借貸為20.91億元, 負債比率為62%, 利息支出為6142萬. 可能由於負債高的關係, 派息並不吸引, 過去2年每股只派7仙, 息率只有2.1%.

金朝陽的投機賣點包括地產回春和資產折讓, 以目前熱炒的市況, 股價有望上升, 收窄股價對資產淨值的折讓.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

18 則留言:

  1. 可以再深入一點講下#34九建嗎?

    $5.8入左,而家升做$6.7,放唔放好?
    雖然想長揸,但怕長遠會有風險....

    回覆刪除
  2. 市場先生,

    請問現在是否牛市一期?

    我現在全現金, 可否現在入巿買優質股長線持有。

    回覆刪除
  3. 金朝陽這類股好難比散戶賺錢, 不知先生有否留意另一隻資產大折讓的225搏富臨, 這股的折讓非常大, 但由於不是炒股一類, 成交很少, 但如果資產看來會繼續升值, 對這股是很有利, 先生可否作一個分析...

    回覆刪除
  4. 回應chun keung: #34只可以短線投機, 唔好長渣.

    回應手刀口: 我相信牛市已經來臨. 我會繼續buy and hold 優質股直至股市出現明顯的泡沫才沽貨離場.

    回應無名士: 金朝陽只可以短線投機. 225搏富臨有時間會睇睇.

    回覆刪除
  5. 點解?言下之意應該差不多就放?
    揸一年半載應該無問題吧?
    我睇佢大陸方面既發展項目應該2010年左右會完工?

    回覆刪除
  6. 回應chun keung : 揸一年半載應該無問題, 我的定義1年算是短線.

    回覆刪除
  7. 之前都入佐o的878, nav 有成16元實在吸引. 不過佢一年內到期負債有成6億.

    會唔會冇錢還 or 供股集資??

    回覆刪除
  8. 金朝陽令我在97年上了一課.當時買入價大約4元.之後100合一.它令我total lost.

    當年戲言,要搵金朝陽太子女陪番晚當收息.

    以金朝陽的business model來說,它常常入了貴貨(因為要收貴租同想易租出去),起金朝陽中心時都算起得好慢.有可能問公司財政有事無乜錢所以慢慢起.

    好市時無問題,2000前後幾年間公司差D要賣掉.

    有冇留意自從時代廣場無得私用公共空間之後,羅素街無以前咁旺.遲D舊興利起好.D人又番番去個邊了.

    有沒有睇過會德豐呢?在太子道都有見到佢收緊樓.

    回覆刪除
  9. 總括來講你長遠(未來五至六年)唔睇好九建既發展?
    認為佢只適合作一至二年既短線投資?

    回覆刪除
  10. 資產大折讓的地產股 - 盈大地產(432)
    現巿值 42.85 億. 淨係北京盈科中心,估值高逾41億港元.

    回覆刪除
  11. 回應pghk , ngkf: 金朝陽呢d股只可以短線投機搏搏下.

    回應chun keung : 對九建呢d股我唔會睇5,6年咁長.

    回覆刪除
  12. 對,在刀口邊搵食.絕對不可buy and hold.

    回覆刪除
  13. 市場先生, urgent ! 請問點解月供3968每月買入價位好似高o左好多個價位呢? 舉例1&2月買時是平均$13, 但當時根本最高價都冇上過$13, 又例如上月買入價是$17.22, 但上月最高價位不超過$16喎?難道因為買碎股便高出好多價位? 但月供3328我又唔見有呢個情形喎, 對照番當時價格是差不多喎. 那麼3968因每次都扣o左幾個價位, 回報咪冇咁好囉? 請回覆, 謝謝!

    回覆刪除
  14. 回應ngkf : 同意, 投資才可以buy and hold.

    回應無名士: 唔係太明你的問題, 最好問銀行.

    回覆刪除
  15. 我喜歡878的原因:

    1. 股權集中,大股東持有69.14%, 再加上過去幾年大股東在場內和場外以每股8.7~18元增持不少公司股票:
    http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSNoticeSSList.aspx?sa2=ns&sid=30120106&corpn=Soundwill+Holdings+Ltd.&sd=10/07/2003&ed=15/12/2015&sa1=cl&scsd=01%2f01%2f1900&sced=29%2f01%2f2016&sc=878&src=MAIN&lang=ZH&

    2. 2011年5月以先舊後新配售最多 1000萬股,配售價每股 12.2元,集資淨額 1.207億元,擬用作一般營運資金。

    3. 跌得夠多,資產折讓高, 用作收息和對沖租金也不錯。

    我今天第一次買它, 以接近但小於8.8元買了16000股。
    原本想購買更多的17或163或194或224或367, 但最終還是選擇多樣化去持有878。

    大股東管理好並且養大公司, 小股東只是坐在那裡什麼都不做, 也可以跟著他們她們掙些錢。 他們她們拿到高工資高獎金, 佔小股東便宜! 我是可以理解的, 世上無完美的股票!

    回覆刪除
  16. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  17. 2016年1月整個月成交量358.66萬股,高價$10.78,低價$8.5,收盤價$8.76。2016年1月公司回購203.9萬股(高價10.20 低價8.69), 佔整個月成交量的56.85%。

    2004年到目前為止,公司動用現金29.232034百萬元回購了3.3435百萬股, 每股平均價8.743元。

    回覆刪除