星期四, 5月 29, 2008

本地銀行奇貨可居

今日市場傳聞國內有關當局擬出手限制工商銀行和招商銀行競購永隆銀行的作價,不可高出其帳面值的2﹒85倍, 同伍氏家族要求收購價至少為帳面值3倍有段距離. 不過, 筆者認為帳面值3倍的價錢買永隆的確太貴, 永隆只係一間擁有35家分行的小銀行, 多年來經營算係穩健, 但並非好出色. 永隆銀行過去4年的複合增長率只有6﹒17%, 07年的ROE也只有11﹒32%, 如果出價為帳面值2倍算係合理, 最多也不應該超過2.5倍.

近期本地銀行成為奇貨可居, 今日市場傳出中國人壽有意收購業務遍及中港澳的永亨銀行的消息, 另外, 大新金融主席王守業於股東會後表示﹐大新金融及大新銀行﹐均有國內及外資金融機構﹐包括銀行及保險公司洽購﹐但目前並無作價目標。市場也預期現時估值低廉的創興銀行也可能成為下一輪被收購的對象。

以值搏率計, 筆者會選擇#2356大新銀行, 以今日收市價15.6計算, P/B 大約係1.574倍, 以前#440大新金融未分拆#2356大新銀行的時候, 同建設銀行合作分別持有建新銀行30%和70%股權, 現時#2356大新銀行持有17%重慶銀行, 可見得王氏同大陸金融業關係唔錯.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

10 則留言:

  1. 工行有>69%工銀亞洲,其實再買d細銀行真係唔知為乜.吹水多.

    回覆刪除
  2. 回應ngkf: 如果工行要買本地銀行, 不如將349私有化.

    回覆刪除
  3. 如果買,不如買渣打. 渣打有台灣新竹又有韓國銀行.

    渣打買新竹我覺得係有長遠目的...

    回覆刪除
  4. 買就不如買渣打. 渣打有台灣新竹銀行, 有韓國銀行.

    個人覺得買新竹係一個示好的舉動. 可以入大陸, 仲可以比大陸買起. 中國要買"他媽"都會賣比佢.

    回覆刪除
  5. 買就不如買渣打. 渣打有台灣新竹銀行, 有韓國銀行.

    個人覺得買新竹係一個示好的舉動. 可以入大陸, 仲可以比大陸買起. 中國要買"他媽"都會賣比佢.

    回覆刪除
  6. 工行絕對有一百個理由私有化349...349本身近年營運成績亦不俗,是不錯的投資選擇。

    回覆刪除
  7. 所以我而家349派息,派碎股@20.9我都要.之前company option 我都20元excercise 了.

    仲有少少就夠數私有,可能出個高P/B tim.

    其實349呢兩年業績幾好.私有了我仲要諗買過邊隻.

    大新都幾特別.好多新區都有分行.最待特別係拿美國VISA指定要去大新入錢.

    回覆刪除
  8. 永隆被收購,價錢高得令我吃驚。相信招行很心急在香港落地生根,建立據點。
    協同效應能否實現,有待觀察。

    回覆刪除
  9. 先生對招行收購永隆有什麼評論呢? 會影響你對招行的評價嗎? 會繼續月供買嗎?

    回覆刪除
  10. 我認為招行對永隆的出價太進取, 管理層應該bid 多幾間, 相信2.5倍或以下的出價可以買到創興銀行或者大新銀行. 不過, 我仍然會繼續月供招行.

    回覆刪除