星期二, 6月 07, 2016

價值組合重倉股再爆升: 莊士機構國際(367)有資產就有希望

今日價值組合重倉股莊士機構國際股價創下52週高位1.36元, 收市價1.32元, 單日大升32%, 筆者順利以1.35元減持部分莊士機構獲利, 並且帶動價值組合今年回報率升上11.48%, 並提升價值組合的現金水平, 又有資金可以作價值投資. 現時價值組合剩下的莊士機構國際已經是負成本.


9 則留言:

  1. 破頂股有樣睇

    2016年06月08日

    http://blogcity.me/blog/reply_blog_express.asp?f=5ytpbh5b812303&id=820840&tm=41717.75

    ......

    利息話唔加住,樓市同時再爆出天價成交,令地產股再爆上。天價成交主角係由莊士機構(367)股價及相關新聞股價及相關新聞持有的山頂歌賦山道15號的興建中豪宅項目,集團表示,現正與一獨立第三者進行洽商,市傳獲准買家以21億元成交。受消息沖喜,該股一早爆上,更是升幅最大個股,大升32%,收1.32元。

    我以前都講過莊士,話渠手上靚物業多,問題系唔知幾時出貨套到現。睇番今次成交價21億,呢單交易套現仲高過莊士周一收市市值慨16億元(現市值22.2億),所以市場一聽到,仲有唔立即追捧慨理由咩。莊士機構系本港老牌工業家莊重文創辦,二十幾年前最出名系渠哋家族系列上市公司俾股壇狙擊手劉鑾雄敵意收購,最後高價回購保住檔攤,跟住渠哋由活躍股壇轉趨低調,近年最多人識佢係第三代慨莊家彬的愛情花邊。

    莊士機構雖然無乜搞作,但老本不少,喺山頂有唔少靚物業。而家咁市勢點解仲會有用天價買樓,外界當然好多猜測,但既然公司出得通告,炒友都唔估咁多,一於落鑊走番轉。呢類老牌公司資產豐厚係人都知,莊士股價較資產值折讓長期有八、九成咁多,係人所共知慨事,賣咗山頂大屋後,手頭全資擁有的物業仲有中環莊士大廈、佐敦莊士倫敦廣場、香島道37A號屋同紅磡蕪湖街酒店,今次交易只係再度突出咗呢個事實。

    炒莊士三年先發市

    買呢類三年唔發市、發市當三年慨超級冷門股,最緊要睇一旦坐艇後果會點。莊士雖然無乜搞作,但好處亦係無乜搞作,過去咁多年好少搞乜抽水集資,就算坐咗艇最多擺喺度。渠資產雖然又多又靚,但係資產回報率唔高,賺錢跟唔上資產,但年年有派息,未升前息率有5厘或以上,而家有接近4厘,高追有回落風險,如果坐艇就要等收息。渠賣樓套現一大筆,只係唔知會唔會派多啲息,所以可列作中度風險慨短炒投機股份。

    最後講兩句《福布斯》公佈全球一百名最有影響力女性。本港企業家亦榜上有名,分別是財經組別的朱李月華、科技組別的周群飛和周凱旋。

    朱太系殼後好多股民都識,周凱旋近年喺維港投資有重要角色,做過好多成功慨科技「刁」,好多單都賺大錢,渠排名似乎偏低咗啲,有人話皆因維港唔上市,搞到《福布斯》低估咗渠慨影響力囉,論實力,渠應該排高好多。

    陸羽仁

    我的一位股友持有莊士機構超過400萬股多年。

    回覆刪除
    回覆
    1. 暗月提及:

      雖然我不相信, 不過有可能367是家族生意, 會再沽其他香港物業(因家族看淡香港樓價), 像127派一次性高息。

      之前298供股其實目的有機會趕走367和298的股東,供298不供367原因是省錢。

      如果以上要成立,暗手要足夠多,看CCASS應該成立。街外人不似有15%。

      如果要家族收到最多股息,今年可能會再買馬來西亞物業,過幾年(最少都要明年)先派。

      像電能一樣拖延,家族性公司一般不喜歡外人拿走太多股息。

      ######

      承他貴言, 如果成真, 我的一位股友發就發達了, 他持有超過400萬股367多年。

      刪除
  2. 先生,請問現價位6.1~6.2的#1098值得收集嗎?
    如果資金不多又想開始價值投資#1098是否好選擇還是有其他更佳??
    謝謝!!

    回覆刪除
  3. 我都有1098,收息長揸咗幾年,諗住如無大意外,會一直揸落去。今年第一季業績好好。不過舊年派少咗息。

    回覆刪除
  4. 那天早上我就想起市場先生!好!

    回覆刪除
  5. 近期唔少先生愛股大升, 可惜我貪高息一點只買了敗家仔298, 大升的英皇酒店沒買指買了163 : (

    來自馬交的KEN

    回覆刪除
  6. 之前還看見新星兄以blog主真身留言,怎麼突然消失了,不過這隻股票幾好炒,大股東找了不少經紀炒高,加上先生推介,買中了真的發達了!雖然早一陣子公司董事總經理遭警方拘留也沒有什麼問題,今日股份停牌,相信又會爆升!

    回覆刪除
  7. 莊士(0367)擬將深圳祥祺鵬大廈1至3層商店約5300平方米改建為住宅, 今年將有新地鐵站出口於附近落成,莊士不排除改建住宅的價值會較現時作商廈更理想。

    2016年7月21日 星期四

    陳紅天1個月擲66億掃港樓 深圳神秘富豪總部少現身

    http://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20160721/s00004/1469037530045

    回覆刪除