星期日, 7月 06, 2008

75公斤

未來老婆大人指令要我減肥, 我當然要遵命. 連續兩日去健身室做跑步機. 發覺自己的爆炸力已經無左9成9. 想當年我係短跑高手, 跑一百米我通常係第一個彈出, 然後領先60米. 完左跑步機之後出 量一量自己的體重, 嘩, 75公斤, 以前體重70公斤我已經覺得自己需要減肥, 估唔到日久失修之下竟然嚴重到如此地步. 我要發奮圖強, 從飲食和運動雙管齊下. 回復到以前26,27寸褲頭相信無可能, 不過, 減番10公斤應該可以做得到.

最近, 有一種感受越來越強烈, "你快樂就是我快樂", "你幸福就是我幸福". 聖經話, "你們要先求他的國和他的義,這些東西都要加給你們了。" (馬太福音6:33). 從經歷中的領悟, 我就覺得兩個人要相處得愉快和諧, 身為男朋友的, 或身為丈夫的, 要先求她的喜悅和滿足, 就自然家和萬事興.


台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

16 則留言:

  1. 我發覺身邊很多朋友都會花很多時間投資在股票上,但就有投資於自己的健康上.不要講少運動,更有煙酒不離手一族.當他日實現財務自由之時先知道健康破產,多麼可惜.

    回覆刪除
  2. 回應艾廸先生 : 非常同意, 所以有個身邊人提醒我注意健康, 絕對係我的福氣.

    回覆刪除
  3. 我相信你一定能夠Keep Fit成功!
    (但請記住早睡早起,否則影響肝腎!)

    另預祝你新婚快樂,與未來老婆大人幸福美滿!

    回覆刪除
  4. 市場先生,衷心祝福你和你的另一半.惜福.

    回覆刪除
  5. 75KG? 睇下幾高咋wor...你幾高啊?

    回覆刪除
  6. 先生,

      你都有5尺9,10高,75公斤唔算肥呵 ^_^.

    小興-kk

    回覆刪除
  7. 先生,做帶氧運動(for 減肥)時留意下心跳:

    (220-age )x 運動量,如你想消耗的運動量是70%,就(220- your age)x 70%,做運動時攞呢個心跳數字做指標、量度,好掂架!!因為有時會以為做左一輪運動有用,實則運動量唔多。

    一般小運動+ 年紀有翻咁上下既人大概會60% 開始作指標,慢慢上。

    仲有,先食菜後食肉,慢慢食,會易覺得飽d,無食咁多野架 。

    回覆刪除
  8. 最緊要係一家人和和氣氣、身體健康
    曹仁超講過一句我好同意的話:健康係1, 財富、家庭、子女、事業……都係0
    你無健康,你享受唔到其他。你有健康,就可以享受身邊所有的事~
    共勉之~

    回覆刪除
  9. 想問先生你, 點收取bloggerads既廣告費用 ?

    回覆刪除
  10. 請問你每次都screen out questions, 當中怎運作?

    未來老婆知你是市場先生嗎?

    回覆刪除
  11. 香港人尤其是年青少女常常觉得自己过肥. 比较妥当的方法是量度BMI.

    无名

    回覆刪除
  12. 回應聰聰, ET仔: 多謝你的鼓勵和祝福.

    回應Ray, 小興-kk: 以我的高度, 75kg唔算肥. 不過, 同以前比較, 又的確肥左唔少. 著左衫外表睇來可能唔多覺, 但自己知肚腩唔細.

    回應r: 我的確需要在飲食方面有些節制.

    回應Sam Cheng : 累積到一定數目, 可以提取到PayPal的戶口.

    回應无名: 過肥在美觀和健康方面的確唔係幾好.

    回覆刪除
  13. Balance diet,
    定時,定量.
    唔好食咁多processed food.
    足夠睡眠, 一天最少8杯水, 一杯一杯咁飲, 唔係一啖一啖飲.
    定時運動.

    回覆刪除
  14. 我年頭開始少食甜、油、澱粉質,一個禮拜平均游4次水,減咗超過20磅。
    而家178cm、69kg、BMI正常
    努力加油呀!

    回覆刪除
  15. 我初頭都同意令另一半開心幸福就係幸福. 我除咗工作之外, 又會煮嘢俾佢食, 希望唔使佢做家務. 佢鍾意食我煮o既嘢的同時, 佢又嫌我好 family man. 佢叫我俾多啲時間在工作上. 自問我在工作方面都好努力, 我老細都放手俾我做好多嘢, 但並唔係即刻話可以升職加人工嗰隻. 有時對住女人, 又唔係咁易發佢脾氣, 但佢咁講自己又唔開心. 唉...

    回覆刪除
  16. 回應ngkf, skm: 多謝你們的建議.

    回覆刪除