星期六, 7月 19, 2008

中資壽險3強1至6月保費收入比較

近日中資保險公司紛紛公佈08年上半年原保費收入數據, 筆者花少少時間整理左呢d數字:



1. YTD (Year to date):

國壽08年1至6月的保費收入比去年同期增長50.09%, 表現比5月份YTD的48.07%好, 增加左2.02%;

平保08年1至6月的保費收入比去年同期增長27.78%, 表現比5月份YTD的28.85%輕微倒退1.07%;

太保08年1至6月的保費收入比去年同期增長58.55%, 表現比5月份YTD的61.79%倒退左3.24%;

2. 單月比較:

國壽08年6月的單月保費收入比去年同期增長60.97%, 表現比5月份單月增長率的82.32%放緩左;

平保08年6月的單月保費收入比去年同期增長23%, 表現比5月份單月增長率的34.1%放緩左;

太保08年6月的單月保費收入比去年同期增長43.03%, 表現比5月份單月增長率的42.91%輕微放緩左;

不過同比有個盲點, 如果去年保費收入特別少(可能經營表現特別差, 或者新開張的公司), 比較的基數就會特別低, 同比增長率可能顯得特別誇張. 所以睇埋市場佔有率, 就會清楚晒.

睇YTD (Year to date) 的市場佔有率, 就會睇到一個幾明顯的趨勢, 就係太保的市場佔有率漸漸下跌, 而且未有止跌跡象. 國壽的市場佔有率就站穩在40%左右, 而平保的市場佔有率也大致站穩在12%左右.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

13 則留言:

  1. 你好,本人知道你一向有月供股票的習慣,
    請問手續大概如何,因為想幫媽媽月供中人壽,假如我每月供3千,可以嗎,另外有什麼事要注意.

    回覆刪除
  2. 回應無名士: 中銀月供股票, 如果月供3千蚊可以用信用卡賺取積分, 用信用卡月供上限5000蚊. 手續費50蚊全包, 收息唔需要額外俾費用. 月供股票選股好重要, 另外, 要長期進行, 不要中途放棄.

    回覆刪除
  3. 先生, 供緊隻股可唔可以收annual report, etc o既document o黎睇
    雖然上網有, 但睇soft copy真的很煩

    回覆刪除
  4. 你好! 請問中國保監會公佈的"原保险保费收入"和保險公司年報的"總保費收入及保單管理費收入"有沒有關係的呢? 因為保監會公佈中國人壽2007年1月-12月的原保险保费收入是1966億, 但2007年報的總保費收入及保單管理費收入是1118... 真的不明當中關係, 謝謝指教!!!

    回覆刪除
  5. 想問下,如果月供$1500中人壽+$1500交行,Total手續費都係$50?定係$100?

    Thanks,
    Dennis

    回覆刪除
  6. 我於保監會網站仲未得見"人寿保险公司原保险保费收入情况表", 請問先生可於何處可找到總保費收入而計得市佔率?

    回覆刪除
  7. 國壽最大投資 中信證劵(60030) 2008H1 eps 0.72(-48.99%)

    回覆刪除
  8. 多謝資料.下個加碼2千5到中人壽

    回覆刪除
  9. 回應無錢人 : 中銀月供股票可以收到財務報告, 會寄到你家.

    回應無名士: 中國保監會公佈的"原保险保费收入" 是以中國會計準則計算, 香港的財務報告用國際會計準則.

    回應Dennis: 如果在中銀月供$1500中人壽+$1500交行==> Total手續費係$50

    回應巴林 , ngkf: 國壽真係幾強, 一哥地位誰能代替?

    回應Stephen : 我是從保險新聞中得到總壽險保費收入的數字, 唔肯定到時保監會網站正式公佈數字時需唔需要修正.

    回應無名士: 多謝資料. 上半年A股疲弱, 中信證劵盈利下跌係意料之中.

    回覆刪除
  10. 中信證劵盈利下跌應因為 2007年度利润分配方案为每10股转增10股派

    回覆刪除
  11. 多謝你的回覆!

    Re: 回應無名士: 中國保監會公佈的"原保险保费收入" 是以中國會計準則計算, 香港的財務報告用國際會計準則

    回覆刪除
  12. hello Mr Market.

    I have just started a monthly stock plan and found that your excel list is very useful.

    I m not good at creating formula in excel. Could you pls kindly share your excel? Many thanks!

    Do you need my email address?

    Thanks.

    Go

    回覆刪除