星期二, 7月 15, 2008

市場先生私人強積金最新情況(14-Jul-08)

今日收到中銀7月份月供股票的交易紀錄. 熊市係月供股票的好朋友, 筆者唔單止唔會停止月供股票計劃, 現時打算由下個月開始, 將月供金額增加至20,000蚊.

至於筆者的永久組合, 當然係, 繼續持有, 一股都唔會沽.



台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

20 則留言:

  1. 熊市係月供股票的好朋友, 筆者唔單止唔會停止月供股票計劃 <-- 這點凡非常認同, 我由初初月供 $3000 #5, 熊市已加到 $5000, 由於能力所限, 這數目已是我的極限

    回覆刪除
  2. 你買早了一日,今日大跌市,如果可以在一個月選擇在何時買貨,月供股票,絕對是無敵的武器

    回覆刪除
  3. 先生.請問你持有的1886及2319有乜打算? 尤其是1886, 佢已經連日創新低. 連大市反彈佢都唔跟. 跟跌唔跟升。
    示風

    回覆刪除
  4. Hi Mr Market,

    If I start my 月供股票計劃 now,which five 股票 do you recommend. Thanks.

    Paulman

    回覆刪除
  5. 本人誤信讒言, 問銀行借錢高位買入嘉華國際(0173), 現虧蝕約30%, 我應止蝕離場嗎? T.T! 救命!

    回覆刪除
  6. Hi !

    請問先生是否以中銀卡 + 中銀戶口做月供架 ? 未知手續費如何呢?

    事緣我現在用中銀卡月供$5k 2628, 已經到左張卡既上限,下期想供埋5仔, 於是上網set用戶口做埋月供計畫, 但我發現兩個月供計畫都要收 min $50 手續費,實情又是怎樣呢?

    另外, 關於5仔股息, 我係newsgroup 見到有些意見認為最近既換股價不化算, 寧可收取現金再係市場買入o
    我知先生一向選擇以股代息, 未知對這有何意見呢 ?

    謝謝!

    by 幾毫米

    回覆刪除
  7. 回應柏金遜 : 一個月5000蚊, 一年6萬蚊, 加上股息再投資, 10年, 20年後會有好收成.

    回應fishing_game : 以銀行的角度, 如果俾客戶自己選邊日買貨, 行政費用好高, 所以唔會咁做.

    回應示風: 對於1886和2319, 我暫時會繼續持有.

    回應Paulman: 5, 945, 2888, 2318, 2628, 3328, 3968任選5隻.

    回應無名士: 我唔會投資173.

    回應幾毫米: 中銀如果用credit card月供上限5000, 如果超過5,000蚊, 超出部分要用現金供, 但要另外俾50蚊, 所以我唔用credit card, 用現金月供唔超過20,000蚊, 費用50蚊. 匯豐以股代息我主要睇換股價抵唔抵, 我唔理會市價.

    回覆刪除
  8. 請問先生點睇近期平保(2318)既情況?
    同埋現價可投資嗎?

    井井

    回覆刪除
  9. 你好,

    我有個朋友看了你個blog 有一個問題. 唔知你方便解答否.

    為什麼你的永久組合全部都是銀行金融股?

    畢菲特都不是如此的.

    回覆刪除
  10. 你好!其實我也想問wu 所提出的問題,如果組合包括唔同行業,不是更能分散分險嗎﹖

    Thank you!

    回覆刪除
  11. Hi Mr Market,

    I have also started 月供股票計劃 for 5, 2628 and 941 for 1 year.

    I notice that you also buy the same shares when they are dropping. Can you share with us your views on 月供股票 and buying stocks during adjustments? Why do you keep on buying the stocks by both two methods?

    S.P.

    回覆刪除
  12. 為什麼你不考慮供 2800 盈富基金呢? 因可以將risk spread 開少少, 就算一間死左, 都仲有另外四十幾間呀? 如集中投資幾家公司, 我有少少擔心. 想聽你市場先生的高見.

    回覆刪除
  13. 市場先生,會唔會考慮買恒生銀行呢?
    恒生同hsbc同樣一年派4次息,
    上年恒生派了HK$6.3的利息
    同hsbc比,你覺得邊隻價值好d呢?
    恒生仲有好大的升值能力
    將來會否考量恒生為永久組合的一份子呢?

    回覆刪除
  14. 發現超值股:

    華廈置業(0278) 主營物業投資及發展、物業管理、物業代理及樓宇建築,上週剛剛公布全年業績, 盈利大升48%至每股盈利58.7仙, 全年派息6仙, 現價市盈率為4.3倍而息率為2.4%, 非常超值。 加上資產淨值高達每股5.45元, 比現價折讓54%, 手持淨現金每股為1.15元, 實為實業股中超值之選, 長短線皆宜。

    本人打算大注買入!

    不知大家認同否?

    回覆刪除
  15. 市場先生,

    請問您係用月入o既幾多成做投資呢?

    回覆刪除
  16. 中銀月供詳情...
    希望有用
    http://pghk.blogspot.com/2008/07/blog-post_11.html

    回覆刪除
  17. 回應井井 : 等緊平保公佈半年數據, 最近發生的事對平保管理層係一種挑戰. 無論如何, 我認為現價可以買入.

    回應wu, 小王: 點解我的永久組合全部係金融股 其實以前都有解釋過, 你可以睇番舊文. 不過, 下次我可以再解釋.

    回應S.P.: 月供股票和一筆過大手買入股票係好唔同的理念, 兩樣我都會做. 下次寫一篇專題回應.

    回應無名士: 月供2800 盈富基金都係可行的, 不過我更喜歡金融股.

    回應fishing_game : 恒生銀行曾經都係我的永久組合, 不過現價我覺得唔抵, 將來股價跌到吸引水平我會買返.

    回應無名士: 資產大折讓固然係吸引, 不過, 也要睇管理層是否照顧小股東利益.

    回應無名士: 幾多成做投資就唔方便講, 我每月都堅持將一部分收入作投資.

    回應poor guy hk : 多謝資料.

    回覆刪除
  18. 恒生銀行幾多錢,你先覺得吸引?

    回覆刪除
  19. 回應fishing_game : 100蚊左右.

    回覆刪除