星期三, 4月 02, 2008

懶理你熊市一期或二期

最近睇報紙, 雜誌的財經專欄, 有唔少名家講到港股由去年10月30月見過最高位31,958點後, 已經開始進入熊市,若港股於3月18日見過的低位20,572.92點係底部,即係港股應可守住20,000點樓上, 意味熊市一期已告尾聲, 港股即將進入圖表派所謂的熊二反彈浪, 如果反彈跌幅的一半, 恆指將可升至26265點, 不過當短期反彈浪完結後,大市將進入熊市第三期, 輾轉回落,屆時港股真正見底位置,將較一期的低位20,572.92點更低, 甚至低超過兩成或以上。

我懶理而家係熊市一期或二期, 繼續100%持股, 繼續有錢就買, 繼續月供股票.

今日收到2318平保的中英交版年報, 共有288頁, 現時我寧願花多d時間研究年報. 了解多d保險業, 金融業. 而少d關心財經演員對大市的預測和建議, 繼續我行我素.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

8 則留言:

  1. 先生,請問那裏可找到恆指的最新PE呢?

    Dong guan

    回覆刪除
  2. 有時間不如關心吓身邊既人,自己既身體,努力工作.

    日日估市同去搶米都係一樣咁煩惱

    回覆刪除
  3. 回應ngkf: 絕對同意. 生活是一種藝術, 對我來講, 最重要的資產是家人和身邊既另一半.

    回應Dong guan: 你試下去恆生指數服務公司網頁check下.

    回覆刪除
  4. 同意先生的說法,繼續100%持股,繼續有錢就買,只要係好股又何懼之有?那管它是豬定牛定熊定羊
    果班所謂名家,個個都系對住個答案講野,如果世事咁簡單,用把間尺起個圖度 度下度下就能預知未來, 咁呢個世界仲有人輸錢?

    回覆刪除
  5. 請問點樣可以攞份業績報告的正本呢?我上年收到公司郵寄的業績,但唔知點解今年收不到。我又不喜歡長時間上網read 份report。#11,#5,#2,#66上個月都公報晒d業績、派息等。

    回覆刪除
  6. 先生,對不起,我都唔想用anonymous留言,但係我輸入了name/url後又拒絕我。My name is Vivian, who asked you why I did not received the annual report by post from a number of company. Please advise.

    回覆刪除
  7. How can I get the Company Annual Report. Thanks

    回覆刪除
  8. 收取年報的問題, 可以打電話問.
    Computershare
    Tel No. 2862 8555
    Rooms 1806-7 18th Floor Hopewell Centre
    183 Queen's Road East
    Wan Chai Hong Kong

    回覆刪除