星期六, 4月 05, 2008

平保A股市場撈底

從07年的財務報告睇到平保已實現的投資收益有339.87億元, 比上一年增加418.33%, 未實現的投資收益只有25億元, 比上一年減少22.26%, 現金及現金等價物的項目有 1271.74 億元, 現金佔投資組合比例由上一年的11.5%大幅增加至佔26.8%. 簡單d講, 即係07年平保沽貨穫利增加現金水平.

大家知道踏入08年國內A股每況愈下, 有專家話國內A股已經進入熊市. 4月2日上証指數收市報3347點, 係令到唔少國內股民覺得痛苦煎熬的點位, 不過在市場一片絕望聲中,平保卻開始悄然大手筆入市撈底. 睇網上報導, 平保於當日向多家基金公司下單,每單金額約數億元, 買入的全部是股票型基金。根據估計,平保於4月2日基金淨買入量至少10億元。這一天,上証指數最低3283點,最高3464點,收市報3347.88點。按照基金公司的收購價以當日收盤時的淨值計算,平保的入場價是上証指數3347.88點。


台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

1 則留言:

  1. 市場先生,我認為 A 股好有可能於下星期有個反彈。睇來 3300 左右應該係個幾好的支持。

    我受你個 blog 的啓發,自己都寫咗個 blog,多多指教。

    市場維京人
    http://marketviking.blogspot.com/

    回覆刪除