星期二, 4月 15, 2008

市場先生私人強積金(15-Apr-08)

筆者由07年3月份開始月供股票計劃, 為自己和未來的家庭成立私人強積金, 到今個月為止, 剛好一年零一個月.

有人問筆者點解要月供股票, 呢d似乎係好平凡的買股計劃, 一d都唔刺激; 另外, 筆者的主力投資方法係buy and hold, 又係好平凡和簡單的方法, 甚至有人覺得buy and hold已經outdated.

筆者從事IT工作, 工作時間長而且唔穩定, 可能需要連續24小時的通霄工作, 工作壓力又大, 加上, 自問無本事做高度技巧的買賣操作, 所以, 主力只能靠平平凡凡, 簡簡單單的方法去投資. 不過, 筆者在投資方面並非一無是處, 筆者的優點係夠耐性, 夠定力, EQ都算高, 100%持股面對大跌市也唔會憂心忡忡, 仲有, 筆者能夠樂觀去面對整體股市以及個別持股公司的盈利前景. 無論如何, 筆者對目前擁有的股票組合, 以及月供股票組合, 仍然係充滿信心和樂觀的.

投資股票, 各施各法, 條條大路通羅馬, 筆者唔介意走得俾人慢, 不過, 筆者有信心終有一天同樣能夠到達目的地.



台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

12 則留言:

  1. 先生,我都加入了月供之途了
    而家用卡供緊呢3隻...
    5供$2000,2628供$1500,2318供$1500
    這樣好嗎??
    還有1個好想知既問題想問先生
    你覺得而家邊2628,2318價錢點??算平嗎??
    因為如果平我想加碼,定幾錢以下先加碼好??

    回覆刪除
  2. Hi Mr. Market,

    I am wondering whether you will analyse the financial results of 3328 which came out last month I believe?

    Thanks a lot.

    Polly

    回覆刪除
  3. 想問下你係邊間BANK供股票, 因為 $10 手續費都幾抵, TKX!!

    回覆刪除
  4. Anonymous...佢呢個計劃係用中銀供的,供5隻股票內 都係合共50蚊手續$...

    先生,有空的話可以答一下我的問題嗎?謝謝

    回覆刪除
  5. I want to know too!

    回覆刪除
  6. 回應影影 : 你的月供計劃非常好, 堅持下去吧. 現在2628,2318的價錢算是合理, 但又唔可以話好平, 月供或者分段買入無問題, 一筆過大手買入就唔好.

    回應Polly: 我未有時間研究和分析3328, 3968的業績報告, 遲d吧.

    回應無名士: 在中銀月供股票, 2萬蚊以內費用50蚊, 因為我供5隻, 所以平均每隻分攤10蚊.

    回覆刪除
  7. 即係總之你供款係2萬之內, 唔理幾多隻, 都只須一共 50元手續費一個月, 是不是?

    回覆刪除
  8. I also just start the monthly instalment of 2628.
    "即係總之你供款係2萬之內, 唔理幾多隻, 都只須一共 50元手續費一個月, 是不是?"
    In my understanding, 1 instalment plan min charge$50 ... but 1 plan is max for 5 stock.

    回覆刪除
  9. 即係總之你供款係2萬之內, 唔理幾多隻, 都只須一共 50元手續費一個月, 是不是?

    in my understanding, 1 BOC's mth instalment plan is max for 5 co. stocks.
    If you want 6 stocks, 2 plans need to open.

    回覆刪除
  10. 回應Anonymous said...
    即係總之你供款係2萬之內, 唔理幾多隻, 都只須一共 50元手續費一個月, 是不是?

    不是!最多5隻。

    回覆刪除