星期二, 6月 02, 2009

沽售投機組合套利

筆者今日沽出大部分的投機組合, 只保留一支股票289永安國際.

沽售投機組合套利, 因為收穫已經十分豐厚, 套現後再等待時機.

仍然保留289永安國際, 因為永安的炒味較少, 讓筆者可以安心持有, 慢慢等待股價對資產的大折讓收窄, 期間收取平均接近7%的股息.

至於永久組合, 當然仍然不變, 一股不賣, 繼續 Buy and Hold.

長棍短棍, 兩套策略.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

14 則留言:

  1. 永安我都看了很久.現價亦都吸引.可惜我沒有多餘錢買.

    其實永安同Espirit一樣有趣.未睇過間公司以為永安主要做百貨同旅遊.Espirit最主要係賣衣服.

    永安係可以放心hold的公司,保守.做cash cow真係無得頂

    回覆刪除
  2. 有問題wo...."期間"只收取2%
    7%只係過去5年個average je...

    回覆刪除
  3. 回應Never Sky : 我認為無問題, 08年股息大減只是一次過的事件, 唔會年年有金融海嘯, 正如我唔會預期年年好似07年咁會派1.76元(包括特別股息1元), 因此, 過去5年平均股息59.6仙(無包括特別股息1元)我認為是很有可能的, 甚至有機會高過.

    回覆刪除
  4. Mr, what do you think about 國浩集團(0053). It has nearly 50% 折讓, and 6% dividend.

    回覆刪除
  5. 回應davidho: 其實我都有研究過53, 也有興趣買入, 等股價調整下吧.

    回覆刪除
  6. 回應ngkf : 同意, 289可以當cash cow持有.

    回覆刪除
  7. 投資大折讓股票另一好處 係依家情況無良商人會將公司私有化。但大部分股民都係係高價購入。

    回覆刪除
  8. 何不考慮一下REITs呢??
    其中數隻折讓不少,息率又高.
    我持2778

    回覆刪除
  9. 隻股成交極低~~d錢唔等住用先好買~~唔係隨時冇人接貨~

    回覆刪除
  10. 價錢低估原因. 另外周生生都是一隻不錯的現金牛

    回覆刪除
  11. 先生, 我想買匯豐收下息, 請問現價合適嗎?還是等調整呢 ?

    回覆刪除
  12. 回應slimbody : 194可以繼續持有.

    回應小象: 匯豐現價合理, 可以持有繼續收息.

    回應ngkf : 有時間會研究下.

    回覆刪除