星期一, 4月 20, 2009

市場先生私人強積金最新情況(20-Apr-09)

今個月的供股價普遍比上個月回升不少, 尤其是945宏利, 股價一個月上升89.75%, 之前股價大跌便有言論出來唱金融股已死, 宏利會好似AIG咁死得好慘. 如果將來見到之前話宏利已死的財經演員再出來話宏利係"有買貴無買錯"的優質股, 筆者一d也唔會覺得奇怪, 所以話投資一定要有獨立思考, 也不要對股價波動, 尤其是手上持股股價下跌太擔憂. 至於財演的言論, 睇完就算把啦.

筆者相信下一個泡沫來到的時候, 回望月供股票的過程, 就會發覺其實熊市並非壞事, 因為可以累積一批低成本的股票, 拉低整體成本價.






台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

3 則留言:

  1. 有話笑到最後既先係先到最奸...嘿嘿!回想早兩個月畀人話小弟相信笨象、甚至仲入左少少中資股如何如何,咀角忍不住奸笑!

    (不過市場兄你既命名卻引人傷心:強積金...)

    回覆刪除
  2. 宏利的確是從低位反彈很多,但相對高位又跌了多少?所以除了獨立思考,也要保留一定比例現金,否則怎買到$55的宏利?低位和你又有什麼關係?

    回覆刪除
  3. 回應若缺齋老人: 其實我認為強積金並非壞事, 因此, 雖然我自己唔需要供強積金, 也私人成立一個.

    回應無名士: 宏利股價的確從歷史高位下跌很多, 但這是熊市的普遍現象, 不只是宏利的問題, 甚至不只是金融業的問題, 而是大部分行業以及股票都面對的問題. 但同意經常需要保留一定比例現金.

    回覆刪除