星期二, 3月 18, 2008

次按風暴接近尾聲的徵兆

BEAR STEARNS 貝爾斯登股價由52週高位159.36美元最低曾經下跌至2.84美元, 跌幅高達98.2%, 筆者相信貝爾斯登的壯烈犧牲, 係美國次按風暴接近尾聲的徵兆.

不過, 無論係唔係接近尾聲, 筆者仍然會繼續保持100%持股, 繼續月供股票計劃, 繼續以股代息增持匯豐.

另外, 匯豐明天除息, 今次可以收到大約55,093港元, 希望以股代息的換股價在125蚊以下. 明天也是945宏利派息的日子, 香港的股東每股將會收到0.24加元的75%, 即係0.18加元, 我可以收到大約2800蚊股息. 明天也是3328交行和2318平保公佈07年度全年業績的日子.

另外, 今日發生左件小事, 今日筆者去經紀行拿轉名的股票, 發覺招行張股票上的地址寫錯左樓數, 馬上填左張修改地址的表格寄去中央證券登記處. 此外, 今日順便將8000股新加碼的3328交行提貨轉名. 我記得中資股派息好慢, 應該趕得切完成轉名.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

16 則留言:

  1. 小弟今晚睇到道指大幅反彈,純粹有種感覺,恒指前幾日既急跌就係d人成日提既終極一跌,唔知係唔係

    回覆刪除
  2. 點解會有咁既見解呢....

    回覆刪除
  3. 回應joe和無名士: 接近尾聲純粹係我個人的直覺.

    回覆刪除
  4. 係接近尾聲就好,因為無咩錢剩啦,今日又趁低入咗 3328 同 3968。

    回覆刪除
  5. Fed 看來已經搵到方法解決龐大衍生工具, 祝各位好運

    回覆刪除
  6. 無錢買貨,唯有加注月供

    回覆刪除
  7. i think it is still not the end, as US economy heavily depends on borrowing and leverage

    回覆刪除
  8. "香港的股東每股將會收到0.24加元的75%"

    請教先生,為甚麼香港的股東只收到75%股息呢?謝謝!

    回覆刪除
  9. Why bother to 提貨轉名 from the security firm? Wouldn't it be safer to leave them in the firm?

    回覆刪除
  10. 你哋個個話近尾聲,咁就意味著"非也"

    回覆刪除
  11. 先生,我都有月供匯豐銀行,係中銀做月供,但唔識怎做可以以股代息。記得之前初初月供時有次寄左張表俾我,但我沒理佢。
    現在應點申請呀?

    新手上

    回覆刪除
  12. 先生,頭先有留言個見不到,重問
    我都有月供匯豐,係中銀,但唔知點做以股代息?之前有寄過一張表俾我,但沒理佢。現在應點做呀?

    新手

    回覆刪除
  13. 先生,請問是今天(19日)還是明天(20日)收到宏利的股息支票?我發現自己還未收到。

    回覆刪除
  14. 先生~你覺得平保今次業績如何?

    回覆刪除
  15. 見近日基金什麼都不要, 只要cash, 可能是8月的翻版, 真正的高潮正展開..

    不惜我與市場兄一樣, 100% stocks. 另外, 30000點以上, 一股都不股.

    回覆刪除
  16. 回應ngkf ; 我都增加左月供金額.

    回應小股東: 945的海外股東要俾25%股息稅.

    回應CokeDrinker : 將股票轉自己名有唔少好處: 包括可以出席股東大會, 可以收到年報, 唔使俾存倉費, 收股息唔使手續費...

    回應MING , Keith : 我都係靠估, 憑自己直覺, 無人可以肯定答案, 答案係事後才知道.

    回應新手: 你最好去問中銀.

    回應ET仔 : 我已經收到945的股息了.

    回應prematureinvestor: 100%持股唔係問題, 可以繼續儲錢買貨.

    回覆刪除