星期五, 3月 28, 2008

股票組合最新情況(20080328)

有網友問筆者股票組合的最新情況, 趁今晚呢個機會update一下. 檢討現時的組合, 我最希望增加3328和3968的持股數量, 不過現時已經無資金可以加碼. 匯豐ELI 4月份到期, 如果到時股價高過128.7, 我可以取回本金, 咁我就有資金等機會加碼買3328和3968.

回應chan: 雖然2628國壽07年的業績未能令我滿意, 但我仍然睇好佢未來的盈利前景, 做生意, 有時做得好d, 有時做得差d, 有時甚至犯錯, 無乜大不了, 國內人壽保險業務仍然係一盤好的生意, 所以我會繼續持有, 如果股價下跌而我手上有錢, 甚至會加碼買入.

回應fireboy : 老實講, 我認為2318比2628出色, 不過2隻我都會繼續持有, 邊隻股價跌得多我就加碼買邊隻. 因為, 2間公司的盈利前景都係好的.

回應DAN: 從公佈的數字睇來, 2628於08年頭2個月的保費收入增長唔錯.

回應ngkf: 同意2628國壽最近入股VISA 的確係做得好.


(註: 以下組合並不包括匯豐07年度第4次股息, 匯豐ELI和月供股票組合).




台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

6 則留言:

  1. what do you advise whether i have to keep 2628, my buy in $$ is $28.

    New comer

    回覆刪除
  2. 你好, 市場先生:

    我經常看你的blog, 當中跟你學了些少投資, 以及很喜歡你的真誠. 更加喜歡你的組合, 正是我的夢想組合. 不知道要用多少時間才能實現?
    我正在開始月供3968, 每個月供$2000.
    另想請問可否買2328 及1398, 要在什麼價買呢? 請指教, 謝謝!

    阿慧

    回覆刪除
  3. 以你的組合,就算四月要接貨都冇壞啫。依你看,#5仔今年会否再插落$120以下呢?

    dawn

    回覆刪除
  4. 唔記得講好享受邊聽先生愛聽之歌,欣賞歌詞之餘,邊睇先生之文章。整个過程,感覺良好。多謝你為我們帶來美好的時光。

    dawn

    回覆刪除
  5. 點解恒生唔再係你的永久投資組合的?
    可能以前你解釋過, 不過本人無留意到。

    回覆刪除
  6. 先生
    無左939同1398O既?
    我記得以前好似有呢兩隻O架?

    PP

    回覆刪除