星期五, 3月 21, 2008

為家人組合買#2318平保

昨日#2318平保股價最高51.25, 最低49.25. 星期三晚平保出業績之後, 我用左接近3小時睇佢份業績, 以07年的歷史數據, 我保守計算平保每股起碼值58.49 元人民幣(詳情睇星期三晚網誌, 我覺得真係幾保守, 如果進取計算, 可能值60幾,70蚊, 不過保守d好), 現時已經係08年3月份. 即係話, 我認為08年平保預期價值應該更高, 既然平保股價繼續下跌, 我當然好想買, 不過我自己手上已經無資金, 但又唔想失去機會, 所以幫家人組合買左1000股#2318平保, 買入價50.4, 再一次買唔到全日最低位, 比收市價仲高.

講番人壽保險公司的估值, 有人用EV 乘一個倍數, 例如, 有人認為中國人壽值3倍EV. 另一種計法係, 最新EV + 扣除持有償付能力額度成本後的一年新業務價值 乘一個倍數, 例如將中國人壽值07年底的EV + 07年一年新業務價值 乘 40倍. 一般來講, 呢兩種方法都ok, 但我認為目前對中國人壽唔適合用第一種方法, 因為中國人壽目前的EV, 有一部分的增長唔係靠業務經營, 而係來至以高於資產淨值發A股而來的, 呢種增長係特殊性質, 所以我認為目前為中國人壽估值, 應該用第2種方法, 等佢公佈07年度業績之後, 用07年底的EV 加上扣除持有償付能力額度成本後的一年新業務價值 乘一個倍數, 至於應該乘幾多倍, 就要睇一年新業務價值的增長率, 到時再討論.

最後想講, 現時非保險業務的盈利貢獻已經佔平保整體盈利32.6%, 相信未來平保會繼續向金融超市的方向前進, 所以唔好只用EV 去計平保值幾錢.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

11 則留言:

  1. 市場兄:

    請問你對 941 的看法如何? 待覆, 謝謝..

    因見941不在你的退休組合內...

    是因為

    1. 電訊股的成長壽命期不長?
    2. 金融股更穩健?

    回覆刪除
  2. 期待先生的對3328,3968業績的分析及估值。

    本人持有2628/3328/3968,100%持股。

    本人也開始留意平保。雖然大部份人對佢額融資有反感,但我覺得呢個時候$係最重要,能圈幾多得幾多,仲有我相信佢的投資眼光。

    先生覺唔覺得應該將3328/3968換馬去平保呢?

    回覆刪除
  3. Investment Blog 話:

    "歷史的高息保單, 一直係平保的計時炸彈, 人壽則由母公司持有, 應該唔會有呢筆賬..."

    對此你何看法?

    dawn

    回覆刪除
  4. Hi Mr. Market,

    I have 1 hand of Guoco (53), what are your opinion on this company? Many thanks.

    回覆刪除
  5. 先生會認為平安08年業務會倒退嗎(因為a股下跌)? 呢一點我吾明白 , 所以一直未加碼.
    可否指教一下

    回覆刪除
  6. On Thursday " 從平保07年業績計每股價值 ", it is a very detailed calculation. Thank you. One question: do you make the calculation mehod by yourself or by other resources ? If its other resource, do you mind share with us ? Cheers.

    回覆刪除
  7. 相當同意閣下對平保的分析。事實上,平保長遠方向將會類似AIG+匯豐,銀行、壽險、財產險、投行等業務一應俱全,因此,用book value 計會比較適合。

    回覆刪除
  8. 回應prematureinvestor : 我都認為941係好公司, 我每次返大陸都貢獻幾百蚊俾佢, 不過我資金有限, 我想集中投資金融股.

    回應Kelvin K : 3328, 3968, 2318我都喜歡, 我都有持股, 我認為無必要將3328/3968換馬去平保. 如果手上有資金, 可以買一些平保.

    回應dawn: 平保靠自己去解決歷史的高息保單, 更值得加分.

    回應無名士: 股價71.1的#53國浩集團的確跌得過份, 有貨應該繼續持有, 無必要賤賣.

    回應Bandy : "從平保07年業績計每股價值"係我自己計的, 點解要用20倍去計新業務價值, 點解要用15倍pe去計其他業務, 全部是我主觀的計算.

    回應ET仔: 多謝意見.

    回覆刪除
  9. 市場先生你好,想問年報上不是說壽險業務內含價值73,407M, 總內含價值才是150,311M?
    這麼人壽保險業務每股EV=10元人民幣,全部業務每股才EV=21元人民幣啊..

    回覆刪除
  10. 我同意平保會做銀行(保單拿錢出來用)加保險業加私人銀行(賣基金).

    保險方面我認為要用EV
    私人銀行我認為要PEG
    銀行就要用PEG PB

    仲要睇各個sector 既%. 真係好難估值. 所以我都係HSBC + 2628. 我既能力都你無先生咁好 ;)

    不過平保方向正確,如果匯豐幫/教佢出去買平貨就好啦.

    有錢而家最好打落水狗

    回覆刪除
  11. 先生你好
    銀行可以做保險業務,保險也可以銀行做業務。想請問兩者誰比較有優勢 ? 謝謝

    回覆刪除