星期四, 3月 13, 2008

市場先生私人強積金(13-Mar-08)

今日收到銀行月供股票的交易通知單, 由今個月開始, 月供銀碼增加至15,000蚊, 所以每隻股票買到的股數都多左. 由於近期股市下跌唔少, 所以個私人強積金組合以今日收市價計, 有10.16%的帳面虧損, 不過, 月供股票係長期的計劃, 股價下跌其實係好事, 唔信? 幾年後, 甚至十幾年後就可以見到功效.

另外, 雖然今日股市大跌, 恆生指數全日收市跌1,121.12點, 但唔會影響和改變我繼續保持接近100%持股的狀況, 也唔會改變繼續月供15,000蚊股票的做法.

另外, 最近有關2628中國人壽的新聞包括:

1. 中國人壽將率先採用與美林公司共同編制的美林BookMark持有到期債券指數作為債券投資業績考核的基準。原因係中國人壽債券投資的主要目標之一是匹配未來公司資產負債現金流,而不是像基金公司等其他機構投資者那樣,以頻繁地進行二級市場操作賺取差價為目的。

2. 中國人壽未來的投資重點將會係債券、基礎設施、銀行股權等, 今年在港口、電力、公路等基礎設施方面會有幾個投資計劃逐步落實.

3. 中國人壽投資中國農業銀行、國開行、徽商銀行的工作在進行中。

4. 盡管08年A股市場將可能保持劇烈震盪的格局, 中國人壽沒有大量減持A股。

5. 中國人壽一直關注對外投資事宜。次貸危機確實使很多海外並購的機會乍現, 但目前還不能對次貸的風險做出明確的判斷,在這種情況下不能輕易出手. 不過, 第二季度之後可能係中國人壽進行海外收購的好時機,國壽的海外並購目標包括美國、歐洲的銀行、保險公司、基金管理公司或者信托投資公司。



6 則留言:

  1. 市場先生你好 , 我一直都追蹤向2318既 , 07年估值去到呢個位 , 我覺得合理 , 但係有一個問題 , 係08年佢既業績 , 會吾會因為a股跌而變負數或無增長呢? 可吾可以話我知你大概預測佢08年增長幾多呀?
    因為我想係呢幾日再增持佢.
    謝謝

    回覆刪除
  2. 市場先生你好,想問你對2319的看法,你有無想過再增持呢?現價買ok嗎?

    回覆刪除
  3. 市場先生你好,your monthly subscription is only on China Market Bank & Insurance ? Will it be too risky ? Any reason behind to have this Porfolio ?

    回覆刪除
  4. 回應andy: 2318於3月19日出07年業績. 到時再睇. 我都覺得現價合理.

    回應無名士: 2319現價唔貴, 我唔增持因為要增持中資金融股, 當資金有限時需要取捨.

    回應big ox: 金融股係長線投資對象, 絕對適合月供, 無問題.

    回覆刪除
  5. 你隻匯源呢? 去左邊.

    回覆刪除
  6. 回應無名士: 呢個係月供股票組合, 連匯豐都無份, 何況匯源.

    回覆刪除