星期三, 11月 21, 2007

加碼買入1886

今朝分別以8.4買4000股1886, 和以8.33買入2000股1886, 持股增加至14,000股, 平均成本8.884. 建立組合好像拍一套電影, 製作需時, 可能要一二年才可以完成作品. 所以如果你只睇拍攝初期的10分鐘, 咁你可能睇唔出什麼, 或者甚至睇錯左. 拍戲和睇戲的人都需要耐性. 目前製作費仍然未超支, 仲有接近1M未動用. 希望最終唔會收唔到尾.

3 則留言:

  1. 市場先生,支持你,我都今朝買左一手,宜家學識分注買入,降低成本。

    回覆刪除
  2. Dear Mr. Market,
    HSBC(#5) is only 131.5 today. Why you consider #1886 instead of #5?

    Another CK

    回覆刪除
  3. 回應CK: 我已經持有17930股匯豐, 佔我流動資產很大比例, 而且每年靠以股代息已經可以增加大約900股, 無需要再用新資金去買.

    回覆刪除