星期五, 10月 05, 2007

收到匯豐以股代息的股票

今日收到匯豐以股代息153股, 所以永久組合中的匯豐持股增加至15,930股, 平均每股成本下降至79.347.

最近經常見到有人講, 現時係負利率時代, 資金會去追捧資產, 包括股票, 房地產, 甚至貴金屬. 今日在網上睇了一篇文章, 講到中國未必一定係負利率, 因為已發生的通貨膨脹率係過去的事情, 而現時的利率係針對未來而定的. 以中國為例, 現時一年期、三年期和五年期存款的利率分別係3.87%、4.97%和5.12%, 而相對應的未來3至5年的平均通脹率未必會超過3.5%, 所以目前三年期和五年期的存款利率其實唔低, 而且來緊仲有上調的需要. 結論, 負利率未必係必然的事.

8 則留言:

  1. 我門算星期一買入一手 #5 (是本人積蓄 )
    請問現在是否時機 ? 還是等大調整 ?

    回覆刪除
  2. 回應無名士:150.8的匯豐仍然值得投下一票.

    回覆刪除
  3. 謝謝你快速回應
    請問是否夠一手才可做到以股代息的 ?
    因為我月供了些碎股, 銀行說不可以股代息

    另你對 #66 現在的前景有何睇法 ?

    回覆刪除
  4. 回應無名士: 只要股息夠收1股都可以以股代息. #66我當佢係地產股, 如果合併成功, 值得睇好.

    回覆刪除
  5. 如果匯豐和恒生兩者比較,先生你看好哪一隻較多?
    本人打算二選一來月供...
    我認為匯豐業績會受到環球影響,而恒生主要業務是在香港,會不會較保本?
    而恒生現時22倍pe會否太貴?

    回覆刪除
  6. 市場先生,

    這是我第一次收到#5的股息, 我也選擇以股代息, 只得7股因為不夠換8股o 請問餘下的錢是否會加在下次的股息?

    Newbie

    回覆刪除
  7. 先生:

    有事求教. 我最在13.8.07賣清左手上的滙豐, 但昨日竟然仍收到滙豐派息, 由於我之前設定了每次都以股代息, 結果今次我除了收到部份股息外, 仲數到1股滙豐(咁大把), 賣出的手續費已經等於我所賺的股價了, 而保留的話又要俾倉租. 真係食之無味, 棄之可惜, 請問先生我可以點做好呢?

    回覆刪除
  8. 先生 :
    本人現持有4手滙豐,平均價大約是136元左右,現想進一步增持,請問你認為它在短期內回落至140-145元左右?因美國樓按問題好像還會持續一些時間.

    回覆刪除