星期三, 10月 17, 2007

市場先生私人強積金(16-Oct-07)


我認為無論恆生指數係3萬點或者係萬3點, 月供股票計劃都無需要停止, 長期的計劃, 合埋眼繼續做下去就對了, 十年, 廿年後睇下點. 不過, 仍然堅持現時唔係一筆過買入作長線投資的好時候, 目前仍然係70%股票, 30%現金.

6 則留言:

  1. Hi Mr Market,

    is it ok to 月供 for 1398/939?

    Inamori

    回覆刪除
  2. 市場先生,我一向都有睇你個blog,而且和你一樣追隨巴菲特。
    事實上,我都無停止過月供中人壽,不過如果在招行和平保之間選一隻,你認為哪一家會比較好呢?
    另外,你的新書編排得很好,多謝你的分享。

    回覆刪除
  3. 回應Inamori : 月供1398或者939無問題, 不過我比較喜歡3328和3968.

    回覆刪除
  4. 回應etchai2002: 3968和2318我都喜歡, 我兩隻都有做月供.

    回覆刪除
  5. 先生你好, 請問你在那一間銀行做月供計劃呢? 我看了HSBC 和 中銀的計劃, 手續費要五十元,不知市場上有沒有其他更好的計劃呢?


    身體健康

    回覆刪除
  6. 回應Tony.c: 我在中銀做月供股票

    回覆刪除