星期二, 1月 01, 2019

2018年價值組合回報

2018年價值組合基本上是無人駕駛,全年回報是輸7.9%.

價值組合歷史回報率:

2014年:+16%

2015年:+18%

2016年:+28.5%

2017年:+32.9%

2018年:-7.9%

祝大家新年進步,心想事成,身體健康!!!

有資產就有希望,共勉之.

19 則留言:

  1. Happy New Year!

    Your performance over past 5-years was already better than many MPFs and fund managers.

    ^_^

    回覆刪除
  2. 先祝市場先生兄新年快樂!!
    我係半年前係書局無意中揭開左一本有關價值投資既書,再回家不停上網尋找講及價值投資既blog,搵下搵下就搵左上黎依度。
    從你的第一個post 開始睇,慢慢睇,學懂了許多有關保險業同埋銀行業既知識(雖然對我黎講真係好艱深),用左幾日先終於睇到17年的最後一個post得知先生封筆,覺得好可惜。
    直至幾日前看到先生再次出文提及近況,十分期待先生你能分享更多生活及投資點滴。
    另外恕我直接,未知先生的永久組合近況如何?是不是已經有豐碩成果?

    MW

    回覆刪除
  3. 市場先生, 祝新一年身體健康, 心想事成!!!
    因為巴黎兄跟市場兄2年前的一課, 我才勇於再次進入股票市場, 萬分感謝!

    回覆刪除
  4. 再次見到先生留言,真開心,祝身體健康,事事如意!

    回覆刪除
  5. 新年快槳,好開心見到你回歸,一直很愛看市場先生你的BLOG.支持你!
    FL

    回覆刪除
  6. 很久沒有看到你的新文章了 :)

    回覆刪除
  7. 太好了, 原來先生仍有寫blog
    先前曾於635文章留言

    在2018下半年我都有溫習先生的blog
    因部份先生的推介已爆升, 未能完全按先生的portfoliio 分散投資
    安全起見參考david webb 的選股再配合先生價值投資概念完成餘下portfolio
    希望有穩定收入

    先生多寫肓兒心得也好, 我也要為兩歲兒子操心, 正於naughty two 時期


    一切順利
    Jo

    回覆刪除
  8. 十年前開始留意先生博客,2017年開始按照先生的施洛斯投資法投資,2017年賺23%,2018年輸6%(主要是自己忍不了手亂買了一些股,如嚴格按先生方法,不會怎麼虧),去年低位時覺得股價已低估,逐步吸納一些低PB折讓股(都是先生曾推薦的),今年已贏7%。多謝先生的啟發,讓我對投資越來越有信心。祝先生身體健康,闔家幸福,「豬」事大順!

    回覆刪除