星期二, 9月 16, 2008

無懼跌市, 加碼永久組合

今日以7.31買入3,000股3328交通銀行, 持股增加至24,000股, 雖然買唔到全日最低價7.06, 也唔低過收市價7.24, 不過筆者已經滿意. 交行明天除息. 永久組合的最新情況如下:



(註: 匯豐和渣打以股代息的股票雖然未收到, 但因為已經除左息, 筆者也必定entitled可以收到新股, 所以計算在內).

另外, 如果有人問筆者, 點解大跌市都買咁少, 答案好簡單, 就係: 筆者係得咁多錢, 已經又用晒可以投資的現金, 又要再努力工作儲錢.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/

新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/

香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/


31 則留言:

  1. 日久見人心.
    支持先生行動.
    最衰無錢在手.

    回覆刪除
  2. 先生是打錯嗎? 7.31 買入低唔過 7.24 bor

    回覆刪除
  3. http://www.hkej.com/template/onews/jsp/detail.jsp?title_id=1340

    今天大跌市入了招行 , 應不應該先止蝕 ?

    回覆刪除
  4. 我今日都有入市,係交行與思捷之間,選左後者,哈~~

    原來交行明天淨除,真係唔知,又等收息~

    回覆刪除
  5. AIG is facing problem. Mr, do you think Manulife will face similar problem? Or it is a good news to Manulife as it can taking over some of the market shares for the business? Thanks

    回覆刪除
  6. Mr. Market,

    另外, 如果有人問筆者, 點解大跌市都買咁少, 答案好簡單, 就係: 筆者係得咁多錢, 已經又用晒可以投資的現金, 又要再努力工作儲錢.

    I think you are the one frankly enough to say this. Many blog-writer said that they keep on buying cheap and some even said that what their short-term stock holding makes them earn some to tackle against the poor stock performance, then better-performed to the stock index.

    Wonderful!!!

    Support you, long term is the key.

    Kelvin

    回覆刪除
  7. 從你持股量睇倒, 你鐘情交行多過招行, 有冇乜特別原因? 因為hsbc ?

    回覆刪除
  8. 先生, 英雄所見略同, 小弟今日都買左2000股

    回覆刪除
  9. 先生, 英雄所見略同, 小弟今日都買左2000股, 我都希望手頭有多D錢!

    回覆刪除
  10. 回應ngkf : 絕對有同感, 如果我仲有錢, 一定買多d.

    回應乘夢航: 多謝指正, 如果你睇上文下理, 應該知道我其實想講, "雖然買唔到全日最低價7.06, 也唔低過收市價7.24".

    回應solid man: 我的永久組合, 永不止蝕.

    回應r: 交行我有信心, 思捷無意見因為無乜研究過.

    回應davidho : AIG係衰在CDS手上, AIG issue 左好多CDS, 賠好多錢. Manulife 唔同.

    回應Kelvin: 多謝欣賞.

    回應Sam Cheng : 招行最近以接近3倍帳面值買永隆銀行, 我的確唔太鍾意.

    回覆刪除
  11. 睇左你個BLOG 一段時間~ 學左好多野~
    有事想請教~
    我想買工行&建行, 請問你點睇lei 2隻股呢
    ?

    回覆刪除
  12. 認同先生既睇法~
    想請教一下, 我想買工行及建行, 先生有咩意見?

    回覆刪除
  13. 回應Francis : 如果工行和建行, 我比較喜歡工行. 我本身係國內工行的客戶, 幾欣賞佢的網上銀行服務

    回覆刪除
  14. 雖然最終買左思捷,但其實我都係交行fans:),有d 貨提左倉,斬斷賣貨門路,另月供中。

    回覆刪除
  15. 整體組合屬多元化,環球大跌市,資產下瀉無可避免,金融市場急轉直下,股份的估值一下子調下來,甚至調得過份,反映外圍的資金緊絀接近極點。

    市場再不理會基本因素而非理性拋售隨處可見,我們應感到高興,因為我們可以檢平貨。雖然,未必每人認同此說,大家對資產價格急跌有不心的看法,可能抱怨為何不早點察覺,但我們不是先知,我仍維持堅定的信念,我敢肯定市場在這一刻己屬沽過龍,絶對造就機會價值主導的投資。

    回覆刪除
  16. 對呀!努力工作,繼續買貨!
    今日我都入咗宏利、平保、交行同招行。

    回覆刪除
  17. 我比較喜歡工行. 我本身係國內工行的客戶, 幾欣賞佢的網上銀行服務>>>>
    我之前0係香港開咗個東亞中國戶口做人仔定期...佢個e-banking真係嚇死人...@_@ 我真係估唔到大陸既e-banking個版面可以難睇成咁!!!所以我都幾想見識下工行既e-banking可以有幾好! ^^

    回覆刪除
  18. 先生你好! 小弟現每月供$5000購入匯豐, 如小弟想加碼的話, 先生會建議加入那隻股票?

    謝謝!!

    回覆刪除
  19. 先生,趁外面打大風,不如你講下你永久組合的入選資格和它們怎樣配合你永久持有的理念,好嗎?

    還有,你有沒有其他看中的永久組合候選人?

    回覆刪除
  20. Mr. Market,

    Why 941 not in your long-term fund. Also, all your long-term holdings are financial-related stocks, too concentrated?

    Calvin

    回覆刪除
  21. 市場先生,本人有一個問題想請教,雖然問題與閣下的topic沒有關聯!謝謝!

    本人朋友個屋企人買左以下雷曼兄弟有關o既minibones,可否幫忙睇下其影響性?

    呢份野幾複雜下,本人睇完都唔係好明! 如果有網友知道,也煩請指教!thx!

    http://www.sfc.hk/sfcCOPro/TC/displayFileServlet?refno=0477&fname=08010026-minibond%2035%20ip%28c%29.pdf

    回覆刪除
  22. 先生的信心令人佩服, 小弟一直和先生一樣手持亦支持匯豐和渣打銀行...不過不認同招行的價值,也不覺得交行值得投資,可能一直對國內銀行信心始終不足

    前言說完,想就匯豐和大家交流一下, 是我忘記還是大家被 AIG 嚇呆了??究竟匯豐手持多少雷曼債券?? 如果我沒有搞錯的話,是二千億,大概佔整體 portfolio 10%,這筆錢最壞情況係 total write-off,其他債券價值亦會價格下滑,什至 total write-off, 現在要付出 PB 1.4 倍溢價 (其實一定會更高,因為資產下跌) 買匯豐,我很難認同,我現在持貨都有動搖,希望先生分享看法

    渣打情形較佳,今日兩者股價已反映此情況,買渣打我反而支持

    回覆刪除
  23. 市場先生您好,

    在市場一片慘淡聲當中,相信無乜人咁公開話自己仲入緊貨. 欣賞! 現時戰勝心魔及EQ情緒比任何事更重要.

    我自己亦在學習中, 在淡市裡建立80萬基,呢幾日已入A50中國基金、工商銀行同今日入左交通銀行. 我會採取peg計股值同用指數及股價衝量幾時入貨, 並會分段入.

    得閒可來我blog看看, 比d意見.

    80萬先生

    http://blogcity.hkheadline.com/mr800000

    回覆刪除
  24. Hi Mr market, your blog is really interesting! I enjoy reading it.

    雖然招行持雷曼5.46億元債券, 但長線戶仍想買招行和建行呢! 你覺得招行還值得長線投資嗎?

    P.S. 如先生新入的交行還FALL, 會先行止LOSS 嗎? (of course this won't happen) :)

    回覆刪除
  25. 回應r: 思捷我唔熟悉, 無意見. 交行絕對可以提貨轉名長期持有.

    回應投資王: 非常同意, 我們不是先知,但我們有堅定的信念.

    回應skm : 支持, 努力工作,繼續買貨!

    回應無名士: 工行既e-banking算唔錯, 現時我用佢轉定期存款.

    回應無名士2: 如果想加碼, 可以考慮的對象包括: 945, 2318, 2628, 3328, 3968.

    回應普通郵筒 : 目前的永久組合包括5, 945, 2318, 2628, 3328, 3968, 2888, 暫時無意加入新成員. 永久組合的成員是筆者認為可以長期做股東的公司, 盈利能力, 盈利增長, 以來盈利的穩定和持續性, 以及管理層的質素和作風係好重要的因素.

    回應Calvin: 我只會考慮金融股為永久組合成員. 當然, 金融股也要選擇.

    回應v: 你面對的問題的確複雜.

    回應Bound : 你需要會計仔寫篇有關匯豐的credit exposure文章.

    回應80萬先生 : 股價升跌好平常, 以平常心看待和面對.

    回應chatal : 我的永久組合係永不止蝕的. 招行和交行仍然值得長期持有.

    回覆刪除
  26. Thanks for the hint. I had sold my 3328 at 9.0
    and now planning to buy when the A share is the same as H share (deduct RMB currency discount)
    So planning to buy back at round 6.0

    The risk will be quite low now.

    回覆刪除
  27. 印象中,先生好似曾經買過一定數量的3988(11000 股?), 另有1800 IPO, 是否已沽貨??

    3988次按和雷曼都有份,反而交行乜都無,作為交行fans,嘻嘻....好開心(雖然我都有3988..)依家考慮緊沽人仔債券/1800買交行...

    回覆刪除
  28. 一直都非常欣賞先生的EQ.. 一段時間沒有來看先生的blog 了, 看到大市出現恐慌性拋售, 不其然想起先生的理念

    現在有40%資金, 打算分4次入市, 目標是建行和工行, 現在差不多是時候入市了

    先生認為建行和工行合理價值是多少?

    hk_tf

    回覆刪除
  29. 按照A-H股溢价,港股投资者如何看待A股折价?为什么不设法买A股?比如601318,601628,600036

    回覆刪除
  30. 回應vinylparadise : 如果6蚊買到3328當然係抵啦, 不過我認為接近7蚊已經是不錯的價錢.

    回應r: 我的網誌左下角有我的股票組合, 1800是ipo申請番來的, 早已經沽出了. 交行是我的永久組合成員, 3988中行不是, 已經表示我對兩間銀行的信心唔同.

    回應hk_tf : 如果我仍然有錢, 呢兩日一定會買貨, 我認為建行和工行合理價值大約是2.5倍PB.

    回應無名士: 香港人應該唔可以直接買A股.

    回覆刪除