星期四, 12月 06, 2007

任重道遠

首先, 對祝福我的朋友講句, 衷心感謝.

成家立室係人生最重要的事情之一, 記得牧師講過, 單人匹馬走得快, 但要走得遠, 就要結伴同行, 因為可以互相扶持. 面前仍然有好多關要過, 未來退休生活的計劃和預算, 難度也提高不少.

今日收到匯豐以股代息的信, 確認今次可以換到181股. 2001年9月份, 我投入39萬幾買入5,200股匯豐, 平均價76蚊, 至到今日, 我一共投入154萬8千蚊在匯豐股票上, 計入將會收到的181股, 一共持有18,111股匯豐. 我用過去幾年的數據計過, 如果次次都以股代息, 平均每年持股可以增加4.437%, 舉例, 如果你現時持有10,000股, 每次都選擇以股代息, 1年後, 手上的股數會增加到10,443股, 2年後股數會增加到10,906股, 以複式增長. 我估計15年後, 即使期間我唔再投入任何新資金, 到時手上匯豐持股會超過3萬4千7百股, 呢個係我未來退休資產的一個重要部分. 目前我比較關心手上有幾多股匯豐, 到退休的時候我會關心可以收到幾多股息, 所以我可以從容面對目前匯豐股價的疲弱表現.

6 則留言:

  1. 偶然的机会看到了市场先生的blog,句句真知灼见,本人受益匪浅。只是想留言以示感谢。

    回覆刪除
  2. 成家立室係人生最重要的事情之一, 記得牧師講過, 單人匹馬走得快, 但要走得遠, 就要結伴同行,

    I am really doubt the logic behind this. Whether can 走得快, 走得遠 is mainly depend on the personality of that person. Some ppl like to be single all life long as you can see more and more ppl choose to be single.

    I think for christian, whether single or not is not important. The most important is behave like a christian no matter in what situtation.

    BTW, congrats!

    回覆刪除
  3. 有無計算過把所有老婆本買匯豐, 犧牲娶妻的機會成本?

    回覆刪除
  4. 2015 年匯豐150週年....妳好耐無送紅股啦!! ;)

    不過作為一個buyer, 我係想見佢低價多過見佢高價.

    人生到最後都係番去個度, 有伴有朋友有兒女會比有錢但得一條友幸福快樂. 計成本要全面計. 如果無兒女更加要諗點過世. 買匯豐會發達的神話我唔知會唔會發生. 不過我有個同事就係買匯豐40幾可以退休(聽說有10萬股, 仲有其他股)

    回覆刪除
  5. 回應ngkf : 一般來講, 銀行股盈利和派息穩定, 係退休組合的好選擇, 匯豐更加係必然之選. 我已經下重注落匯豐身上

    回覆刪除
  6. 現代女性是很叻的。應該這樣看,婚後是多個人幫手搵食。退休計劃只會更易。

    很認同這話:
    "有伴有朋友有兒女會比有錢但得一條友幸福快樂."

    回覆刪除