星期二, 8月 28, 2007

大升市要冷靜

今日股市表現唔使多講, 絕對係亢奮性上升, 恆生指數全日收市升655.84或2.86%, 報23,577.73點, 創新高, 成交額亦創新高, 全日成交金額錄得1,263.47億港元.中資股, 國企股全面上升, 中國熱潮派對如近期歌手在紅館開演唱會一樣, 欲罷不能, 不過紅館有限期要小休, 中資股熱潮幾時退熱就無人知. 我認為現時更需要冷靜. 我無意欲將新資金投入呢個中資股熱潮, 只會繼續持有手上低價買入的中資金融股. 不買不賣, 無為而治.

現時有時間我寧願睇下從珠海買回來的清朝電視連續劇.

6 則留言:

  1. Good for you. Take a break, you deserve it.

    回覆刪除
  2. 先生會睇陳奕迅演唱會嗎?

    回覆刪除
  3. 我見d 金融股個盈利都好好,p/e 都唔係好高。我咁諗法唔知唔唔會理.......

    回覆刪除
  4. 投資大師曾淵倉在生果日報(28/8/2007)都叫大家買中國銀行(3988),相信很快就會爆上$5,2008奧運時起碼睇$7!最近,其他大行沒有唱好中國銀行,是因為他們正在靜靜地吸貨!試想想,大行會不會出報告唱好中國銀行,讓散戶買了升了後才自己入貨?各位同胞,盡快收集中國銀行(3988),10年後定變紅底股!

    回覆刪除
  5. 巿場先生你好, 我前日在書局看著你這本書, 竟然連我的回應也在書內, 實在令我受寵若驚! 我係MONKEY23, 實在感到有點榮幸能有我的回應在你這本書內!
    內容已不必多講, 基本上我係你FANS來添! 希望你繼續只賺不止蝕, 財務自由一定會在不遠的將來實現的!

    回覆刪除
  6. hi Mr Market, just read your book, it is very good, thank you!

    回覆刪除