星期四, 8月 23, 2007

買股票之前你會問什麼問題

上星期如果叫朋友買股票, 佢地通常會問"會唔會再跌架?", 或者"跌到底未架?". 然後通常佢地的決定係, "都係睇定d先". 結果當然係讓機會白白流失.
我在2001年911恐怖事件之後, 當匯豐股價跌穿78蚊開始買, 之後越買越跌, 最低跌到68.25, 直今我仍然持有當日買的匯豐, 計埋來緊10月4日會收到的07年第2次股息, 以每股計, 我一共收左30.87股息.
朋友, 試下以後買股票之前唔好問"會唔會再跌架?", 而係問"現價值唔值得買?"

4 則留言:

  1. yahoo blog 的最大壞處就是不能bookmark 非yahoo blog 的用戶。
    祝 你在這兒也揮灑自如。

    回覆刪除
  2. Congraulation!

    If have time could visit my test portfolio.

    回覆刪除
  3. 我有月供股票的習慣, 但每月只能用數千來供, 現有以下想法

    同銀行借現金.(現在有銀行肯借, 總共借14萬, 其中四萬分三個月還+利息$580/per month.另外十萬分24個月還+利息380/per month.)

    我計過, 全期利息$9700左右, 如果睇好某隻股票未來的前景, 現在先借入一筆錢買入, 然後月供還款, 將來股票的升值或許夠cover利息有餘, 甚至比月供的成績要好. 而我認為好的股票包括941 & 2628.

    先生點睇?

    回覆刪除
  4. To slimbody: 我認為應該盡量避免借錢買股票.

    回覆刪除