星期三, 7月 06, 2022

7月份出擊對象是836華潤電力

7月份出擊對象是836華潤電力,估計公司不分拆新能源了,股價可以翻身有望。


另外,當局強推電煤100%長協執行價, 火電股可以恢復盈利能力了!.







5 則留言:

  1. 我在13個幾到14個幾不斷加倉836,最貴個注14.5元,而家幾乎可確認綠電已重展升勢,836是轉型新能源發電份額最多同最快的一間火電廠,快人一步,去年新能源發賺左80幾億,火電蝕左50幾億,拉勻都有20幾億盈利,是唯一有盈利的火電廠。今年預計火電虧損會大減甚至有盈利,新能源發電盈利則會不停上升,全年盈利估計將有百幾億,現家市值不足800億,上番千幾億市值才合理,股價在20元樓上才算合理。重有華潤集團已升級轉正為國有資本投資公司,成國家級戰略國企,做大做強加強資本投資增加盈利成首要目標。836是華潤旗下重要一員,長期前景更好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對的對的。

      刪除
    2. 好嘢,邊個blogger講隻嘢有錢途,你就留言乜7嘢你都有買,邊夠你玩。

      刪除
  2. 分拆重有人買836火電?個個都轉去買分拆出來的新能源發電項目。答案係人都知。

    回覆刪除