星期一, 7月 12, 2010

趁壞消息收集太保

今日趁內地壽險股有壞消息而股價下跌, 以29.7買入2,000股太保, 持股因而增加至6,000股, 未來打算越跌越買, 目標是買多4,000股.

週末如有時間, 會寫一篇有關內地可能放寬傳統險預定利率對內險股的影響.




台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

3 則留言:

  1. 先生,

    你點解可以倏到咁低的價錢買入2601?

    ken

    回覆刪除
  2. 請問有無辦法可以買到A股呢? 我在想是否可以叫親戚幫我買, 然後提現貨, 再轉贈給我長渣. 不知道是否有能成功? 當中交易費同抽稅又唔知點計...

    因為2628差約3成, 2601差約2成, 先生不認為買H股好像有點隠憂嗎?

    回覆刪除