星期五, 11月 14, 2008

市場先生私人強積金最新情況(13-Nov-08)

今年的確是筆者所從事的行業最多事之秋, 往年去到年尾呢段時候, 通常已經放慢手腳迎接聖誕節和新年, 但今年非比尋常, 工作至今仍然緊湊, 加上迫近婚期, 公私兩忙, 壓力且大. 至於投資的事, 無時間睇最好就一切照舊, 所以筆者繼續持有永久組合和月供股票, 無改變.




台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

16 則留言:

  1. 目標明確, 無懼跌市, 支持!!!

    回覆刪除
  2. 仲有唔夠一個月...

    回覆刪除
  3. Hi, 多謝您常常share您的私人強積金。現想問o下您的真實強積金是如何分配?:
    1. 您用緊邊間做主賬戶?
    2. 每月買緊咩組合?
    3. 已儲落的有否投資於其他地區的市場?
    您從來都是看好宏利, 但我用緊既賬戶是AIA, 如想爭取高回報, 有需要轉去宏利嗎?投資甚麼地區?只香港及中國?
    Thanks !

    回覆刪除
  4. 回應健進 : 多謝

    回應ngkf : 好記性

    回應無名士: 我參加的退休計劃是ORSO, 100%Money market Fund. 我未參加過強積金計劃, 所以唔熟悉.

    回覆刪除
  5. 份工都唔知保唔保得住,一旦被炒,月供股票計劃一定要停,成本平衡法被破壞,手上供左既高價時供左的股票都唔知何年何月先可以先可以上返水面。退休呢個願望可能永遠也達唔到............Orz

    回覆刪除
  6. 請問你現在是否還100%持股?

    回覆刪除
  7. 回應柏金遜 : 如果無左份工作, 又搵唔番, 的確係問題.

    回應無名士: 股市低迷, 當然是100%持股的時候.

    回覆刪除
  8. 先生,

    你會不會定時檢討永久組合的股票? 你的準則是怎樣? 是否有機會被剔除?

    小興-kk

    回覆刪除
  9. 先生之前見過咁多次金融危機,今次是否真的比之前幾次嚴重呢 ?

    回覆刪除
  10. 回應小興-kk: 我無打算更改永久組合. 我的準則是在決定加入永久組合之前已經訂下, 如果這間公司買左之後會delisted取消上市地位, 永遠只能做股東, 投資回報來至間公司的經營成績, 是否仍然願意買入以及加入永久組合.

    回應巴林 : 對其他行業的影響我唔知, 對金融業的影響, 今次的確是我經歷過最嚴重的.

    回覆刪除
  11. 先生,點睇2888 ,呢排跌得勁多,esp in UK.
    ----------------------------------
    經濟通通訊社17日專訊》外地傳媒引述消息人士透露,早前拒絕英國政府注資的渣打
    (02888),現時正透過摩根大通,於市場籌集數以十億英鎊資金,以強化其資金基礎。有
    券商估計,渣打的一級資本水平為6﹒1%,低於英國政府要求的9%。
    ----------------------------------

    佢地好似要raise capital. 我開始有小小擔心渣打!最終可能都要政府錢!

    Ed上

    回覆刪除
  12. 最近, 渣打需要集資的傳聞, 的確甚囂塵上。因為渣打佔小弟的 portfolio 最重, 加上最近又有幾單收購,好似 Cazenove Asia Limited, Lehman Brothers team in Brazil, 令到我都擔心 "空穴來風, 未必無因"。

    =========================
    《江湖傳聞》渣打(2888.HK)正考慮集資數十億英鎊
    11月 17日 星期一 10:49 更新


    據英國報道指,渣打(2888.HK)(2888.HK - 新聞 - 公司資料)正考慮籌集數以十億英鎊資金,以加強銀行資本實力,並已委託摩根大通嘉誠(JP Morgan Cazenove)研究,籌集新資本方案。

    渣打已表明不會透過英國政府注資,但可能會向其策略性股東籌集資金,目標包括大股東新加坡(新聞 - 網站 - 圖片)淡馬錫,而中國投資者亦可能是新資本來源,工行(1398.HK)(1398.HK - 新聞 - 公司資料)、建行(0939.HK)(0939.HK - 新聞 - 公司資料)及中行(3988.HK)(3988.HK - 新聞 - 公司資料)亦曾對渣打股權表達興趣,惟淡馬錫當時拒絕出讓股權。

    集團行政總裁冼博德表示,該行資本狀況非常良好,管理層會作出積極管理,若有需要時將會集資。

    =========================

    回覆刪除
  13. 今年學了一課,外幣係完全玩唔過.

    有位親友在SCB做,3年前的今個月做了一份sharesave.每個月供3千多元港幣.不過要買英鎊,英鎊就用來exercise stock option.Mature時可以買股or全數取回己供的錢.表面上係一輸打贏要的offer.

    最近個plan mature,不過個exe price 要9鎊,而家SCB在英國trade緊7鎊,當然係拿番錢.傻既都唔會傻到exercise.

    不過近年英鎊大跌..用平均成本法3年月供英鎊會輸幾多?

    比想像中都要多. 要輸20%以上.

    結論. 外幣是買來用的.而不是買來投資的.

    回覆刪除
  14. 先生,

    請問你的月供股票係邊度做架?收費只係隻$10?一般好似都要$50架?

    thx

    回覆刪除
  15. 市況大波動,市場先生會唔會延遲結婚?或者打消結婚的念頭?

    金融風暴實在太可怕了!

    回覆刪除
  16. 先生好像忽略了一件事:

    渣打(2888.HK)(2888.HK - 新聞 - 公司資料)宣布,每91股供30股,供股價390便士(較上周五收市價折讓48.7%),集資17.79億英鎊。香港供股價為45.11元,較中午收報$89折讓49.3%。大股東淡馬錫已承諾按比例供股。

    HKD 45.11, 也就是說淡馬錫和渣打也認為渣打只值 HKD 45....我們手上重貨 HKD 100以上,甚至 HKD 200 入貨的小股東....放手吧....

    公司真的出了問題,上星期六 Peter Sands 在 CNBC 公開說公司沒問題,不用集資,如今只能說滿口謊言,管理層不足信,不用留戀

    PS:之前留言力撐渣打,亦增持至 600 股 @ HKD 200,只可對大家說對不起我錯了....

    回覆刪除