星期三, 2月 27, 2008

全國壽險首月保費增八成

網上報導, 2008年1月,全國保費收入同比增長62%,達到1064億元。其中,壽險保費收入比去年同期增長高達77.87%,產險增幅也達到31.39%。 當中有13個省市的保費收入同比增速超過了全國平均水準(62%)。其中,天津和重慶兩地的保費收入同比增幅超過了100%,而廣東地區的保費收入同比增幅也有90%以上。

另外, 睇到新聞, 國內銀行提供的理財產品越來越多. 今年以來,包括交通銀行、深圳發展銀行、中國銀行、民生銀行等推出的一共16款與商品價格掛鈎的理財產品,掛鈎目標包括國際農產品價格、混合貴金屬甚至能源,投資幣種則有人民幣、美元、歐元、港幣等多種類型。以深圳發展銀行推出的最新款“聚財寶”飛越計畫2008年1號為例,投資目標橫跨衣食住行概念,掛鈎目標包括標普高盛棉花超額報酬指數、標普高盛豬肉超額報酬指數、標普高盛銅超額報酬指數和標普高盛玉米超額報酬指數等世界著名商品指數。

另外, 今日睇生果報財經版, 以前曾經幾欣賞的黃國英俾我的感覺係已經變成一個意志消沉的淡友, 佢專欄的標題係"低買比高沽危險", 以我微少的身家, 持有1811股匯豐, 一股未沽過都未覺得危險. 相反, 見到沈大師內文提到"匯控長線吸納此其時", 今次我認同沈大師.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

6 則留言:

  1. 市場先生,

    你曾經講過945係15倍P/E以下低買, 依家得13倍幾, 即係低買??945同5號邊隻好0的呢, 多謝指教

    回覆刪除
  2. 黃國英我都有留意過,可能我唔識欣賞,我覺得佢既投資方法偏向玩財技多D,唔岩自己Style,至於沈大師既五行買股法,小弟不敢恭維

    回覆刪除
  3. 以前黃國英打工做分析員的文章都幾好, 而家轉為炒友就亂哂大龍, 做淡友冇問題,人云亦云, 後知後覺, 好一個形容詞"意志消沉的淡友"...

    回覆刪除
  4. 沈大師is very interesting this time. I am also surprised that he support 5.hk. Anyway, he is possibly right this time.

    黃國英is dropping out from the crowd.

    回覆刪除
  5. 回應無名士: 5和945我都鍾意, 兩隻我都持有.

    回應joe: 我唔信可以靠術數預測股市走勢.

    回覆刪除
  6. 事實上黃國英個基金係大幅跑贏恒指,我估佢戰術偏淡但戰略上都係長線好友。

    回覆刪除