星期二, 2月 26, 2008

婚姻課程之姻上加恩

今日臨收工, 老細send左一堆文件話要同新加坡同事開會, 我問老細可唔可以聽朝先討論, 因為要趕住去參加教會的婚姻課程, 感謝主, 老細話, "乜你咁認真, 咁formal, 要上course架?" 我答係呀, 好重要架, 主要係俾女朋友學習做一個好老婆, 我就學習做一個好老公.於是老細就俾我走先.

今晚講者係我地教會的主任何牧師和師母, 以前都風聞牧師和師母係教會圈中的模範夫妻的典範, 聽過上一次之後, 果然百聞不如一見, 學左好多野. 可惜今晚師母,身體不適缺席, 剩下牧師唱獨腳戲, 仍然都係咁精彩, 笑左成晚, 好似睇黃子華棟篤笑. 今晚學左兩句話, 丈夫要愛妻子, 妻子要敬重丈夫. 祝何師母身體早日康復.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

10 則留言:

  1. 請你代告知你未來老婆仔,我恭喜佢尋到一個好老公。

    只要你不要求對方事事做到与你一般的仔細,她將會是一個幸福的女子。

    祝你們永結同心,生活愉快,永遠幸福。
    dawn

    回覆刪除
  2. 是非題你答幾多題呀?今晚真的令我反思很多很多事情!
    sandy

    回覆刪除
  3. 禮姻不是一件容易事,過程中兩人都要好好學習。以自己七年的經驗,我認為維繫婚姻除了需要愛、捨己,還要決心。好像耶穌愛我們,那種「愛到底」的決心。
    祝你婚姻美滿。

    示風

    回覆刪除
  4. 我想問下一隻股票派紅股,同以股代息其實有咩分別? 都一樣好似係送股咁.... 其實有咩唔同?

    回覆刪除
  5. 市場先生,

    你曾經講過945係15倍P/E以下低買, 依家得13倍幾, 即係低買??945同5號邊隻好0的呢, 多謝指教

    回覆刪除
  6. 雖然我投資年資好淺,但愈學就愈覺深奧,愈來愈佩服長線投資致富既人,因為佢地既心理質素一定好高,知識廣博,性格亦都堅強
    願主祝福先生與你既未婚妻

    回覆刪除
  7. Big Brother, can you tell me where is your church because my gf and myself want to visit this kind of talk!

    回覆刪除
  8. 回應dawn, joe 和示風: 多謝祝福

    回應ysl: 我錯了4題. 我好鍾意聽何牧師和師母講道, 真係好精彩.

    回應無名士: 同福堂

    回覆刪除
  9. 先生,請問你book了哪幾家教堂和用哪個機構/輔導員的婚前輔導?小弟都是基督徒,都在籌備婚禮,希望互相交流一下。如果有時間,不如e-mail 聯絡:

    etchai2002@yahoo.com.hk

    如果用blog方便,也可以留言至小弟的blog:
    http://etchai2002.blogspot.com

    祝你和你太太白頭到老 ^^

    回覆刪除
  10. 回應ET仔: 我未book教堂, 也未參加正式的婚前輔導.

    回覆刪除