星期日, 2月 24, 2008

調整月供股票金額

今日利用中銀網站, 將月供股票的總金額上調至12,500蚊, 所以從3月份開始, 3328, 3968, 2318, 2628, 945每一隻股票都係月供2,500蚊.

呢個月供股票計劃係為將來組織的家庭未雨綢繆, 也是我送給未來老婆仔的一份心意. 我用實際行動去證明自己係一個有計劃, 有耐性,有恆心,有毅力,有責任, 有承擔的人, 我有決心和誠意去做一個可以依靠的好老公. 我相信只要持之以恆, 十幾廿年後, 呢個月供股票的組合的市值會係幾百萬.

投資股票唔一定需要深奧的理論和高超的技巧(因為我都唔識), 即使簡簡單單的定期月供股票, 只要堅持一段長時間, 不要受市場的情緒影響, 最終都會有可觀的回報.






台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

7 則留言:

  1. 市場先生,
    點解連你都月供股票呀??點解唔儲夠一手錢先買, 要比銀行收手續費呀??

    回覆刪除
  2. 先生, 近日有銀行出了一張 HSBC ELN, 2yr, 75% strike, ~10% 息,現價做風險不算高, 你同意嗎?

    回覆刪除
  3. 回應無名士: 月供股票同一筆過買股票係兩種唔同的理念和滿足唔同的要求. 買HSBC ELN, 我覺得息率重要過strike price, 我覺得唔需要75% strike咁安全.

    回覆刪除
  4. 我都有用月供股票計劃買#2800(Tracker Fund)及恆生H股.不知不覺幾年了.已儲了幾十萬元.我覺得這個玩法很適合我. 另外, 我想問你, 為什麼你不用中銀信用卡付月供的款項呢? 可以儲分換 cash coupon, 變相 lower 每個月的手續費.

    回覆刪除
  5. 仲要買份Term 既保險比夫人,一定要cover 層樓.

    我之前有定期比一畢錢我太太build up 自己個porfolio, 佢個porfolio巳經好好.佢知道純儲錢生活未必有保障.

    最好可以比佢聽一聽林森池05年個"有加有減"節目<=即係佢第一本書個聲音版.女人鍾意比夠聽.

    我的目標是"如果沒有我生活都要很好"

    回覆刪除
  6. 市場先生, 你都好有錢喎! 竟然有錢買2000股蒙牛, 之後又有多餘錢買其他股票, 你咁多錢, 其實不用買股票也有足夠的經濟能力結婚la, 是嗎? ^^"

    回覆刪除
  7. 回應無名士: 中銀信用卡月供股票上限5千蚊, 多過5千蚊的部分要用現金供, 而且要俾多50蚊.


    回應ngkf: 多謝提議.

    回應無名士2: 我仍然未達到財務自由

    回覆刪除