星期三, 2月 13, 2008

買情人節禮物

今日放左半日假, 做左兩件事, 就係買情人節禮物和BOOK情人節晚餐.

另外, 想回應有網友問筆者對中資金融股咁有信心, 係唔係筆者認為中資金融股唔受現時美國次按以及經濟放緩影響. 我喜歡金融股, 無論係中資, 本地, 歐美或者全球性的銀行保險等金融集團, 我對金融股的信心唔係因為我以為佢地可以對某些經濟環節免疫, 換句話說, 我買中資金融股, 唔係因為我以為中資金融股唔受美國次按影響. 事實上, 我一向預左無論什麼資金或地區的金融公司, 都會不斷遇到不同種類的經濟或者經營上的問題, 過去一百年, 全球發生左幾多野? 亞洲金融風暴, 石油危機, 戰爭, 天災, 經濟衰退, 阿根廷貨幣危機, 印尼俄羅斯的國債問題, WorldCom巨額會計欺詐, 安隆(Enron)破產倒閉, 等等. 唔使水晶球都知道, 未來仲有唔同種類的事情會發生, 導至銀行有壞帳, 保險公司有巨額賠償, 如果要擔心, 咁永遠唔使買金融股.

此外, 有網友問筆者最新的投資組合情況, 目前我重組緊組合, 遲d會公開.

今晚要寫情人卡, 唔多寫了.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

4 則留言:

  1. AIG 突然爆出壞消息而在一天內大跌12%,先生會不會考慮?? 不過渣美元資產/股票會不會很危險? <-- 有好多人包括股神都睇淡美元...

    回覆刪除
  2. 先生會否介意也整理一下你股票以外的資產分佈? 知道先生也有人民幣、內房資產、港幣現金等, 好讓我輩可學習一下怎樣全面理財。
    此外, 在內地開人民幣戶口有甚麼手續及要注意之處? 因為在港存人民幣, 利息真是極低。
    謝謝,祝先生情人節快樂。

    示風

    回覆刪除
  3. 先生會否介意也整理一下你股票以外的資產分佈? 知道先生也有人民幣、內房資產、港幣現金等, 好讓我輩可學習一下怎樣全面理財。
    此外, 在內地開人民幣戶口有甚麼手續及要注意之處? 因為在港存人民幣, 利息真是極低。
    謝謝,祝先生情人節快樂。

    示風

    回覆刪除
  4. r仔, 不考慮比較好,其管理層攪出類似事件也不是第一次。

    回覆刪除