星期日, 2月 03, 2008

工商銀行網上戶口

我以前在珠海的工商銀行開了一個活期戶口, 即係紅簿仔, 附設一張提款卡, 內地工行叫做靈通卡. 原來可以自己在工商銀行的網頁登記註冊, 我現在可以在香港上網管理我個工商銀行戶口, 今晚試左將錢由活期戶口轉去定期戶口, 存一年定期, 有4.14%,扣除5%利息稅, 仍然有3.933%回報, 再加上未來一年人民幣的升值, 回報應該幾可觀, 缺點係帶錢上大陸有金額限制,帶太多錢 也有風險, 將來帶回香港亦唔方便. 不過, 我和家人每年都會上大陸渡假或旅遊, 點都需要使用人民幣, 就讓d人民幣一直存在大陸的工商銀行.以後上珠海都會存d人民幣, 然後返香港在網上轉做定期.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

5 則留言:

  1. 如果你在大陸匯豐開卓越戶口, 可以開一種人民幣的 special account, 可在香港匯錢到你的大陸戶口做定期, 然後可自由匯畢錢番香港. 都有 4.14%. 詳情你可問大陸匯豐銀行.

    回覆刪除
  2. 回應marti wong :多謝提供意見

    回覆刪除
  3. 請問要用什麼証件在大陸開戶口?回鄉卡得唔得?有什麼特別費用?

    回覆刪除
  4. 因為自己同屋企人都好少返大陸.我想幫家中嘅老人家係大陸工商開個人民幣戶口..唔知開左之後可以係香港開通網上銀行使用嗎?

    回覆刪除
  5. 回應bc: 我用回鄉卡在大陸工行開戶口

    回應double: 在大陸工行開完戶口之後, 在香港用呢個網址操作: https://mybank.icbc.com.cn/icbc/perbank/index.jsp

    回覆刪除