星期日, 2月 03, 2008

中國各保險公司因雪災賠款預計超35億元

在網上睇到報導, 中國保監會公佈截至1月31日,各保險公司共接到報案50.5萬件,預計賠款35.19億元,已預付賠款3.5億元。受災最嚴重的湖南、湖北、貴州、廣西、江西、安徽六省區發生賠案22.98萬件,預計賠款17.6億,分別佔總量的45.5%、49.8%。從報案數量看,車險報案43.35萬件,佔總報案數的85.8%,從估計賠款金額來看,電力保險損失10.5億元。

有保險股投資者見到天災發生, 會好憂慮, 擔心手上的保險股股價下跌. 其實, 做保險生意遇到事故要賠償係好正常的經營運作. 換個身份, 當你係保單持有人, 如果無索償機會, 你都唔會, 也唔需要買保險. 當天災發生後, 有災民收到保險公司的賠償, 其他無買保險的災民就會明白, 保險的重要性和需要性, 呢d訊息會一傳十, 十傳百, 而且非常有說服力, 對保險業的發展係好正面的.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

10 則留言:

  1. 市場先生:

    我是貴blog的忠實粉絲,亦有留意保險類股份的股價走勢。

    十分同意天災對保險股是正面的說法。而且,保險公司可以乘此機會提高保費或市民意識到保險的重要性後而增加保額,對保險業的長遠發展絕對是正面。

    回覆刪除
  2. 回應patrick:多謝睇我的blog

    回覆刪除
  3. 先生

    你說 人壽及平保 2008年3月的業績會比
    2007年3月多 或少?

    回覆刪除
  4. 先生你好,很喜歡看你的 blog,不是因為選股或者何時買入/賣出,而是好欣嘗先生的投資心態,我覺得這種持盈保態及獨立思考的心態在投資上非常種要。

    中國的保險滲透率低,這次雪災實在可以讓更多國民知道購買保險的重要性。

    回覆刪除
  5. 哈哈~~~~我都係咁睇...
    尤其係第一季呢個旺季
    08年第一季個業績應該會喜出望外~~~~

    回覆刪除
  6. 先生既講法小弟認同. 不過小弟最擔心既後政府口多多 + 手多多. 例如如果你o係香港炒過車, 以後再買車保既時候, 保險公司會減 discount, 加價甚至唔受理. 又例如美國 911 後, 成個人壽保險既行業都會因為加大風險而加價, 話知你係咪係美國住...先生你睇今次雪災事件政府好著緊保險公司既即時理賠, 我所擔心既就係政府會無視保險公司既風險增加都冇 say 去增加保費...

    小弟都有小量平保, 希望小弟只係諗多o左...

    回覆刪除
  7. 當用三十五億做宣傳吧, 幾間大公司分, 每間公司都係用十億八億, 但效力十足, 抵晒!
    多謝晒先生既睇法, 我都上開黎你呢個blog架!

    其實, 突如其來既壞事一定會來臨, 既然賠償都係照比例咁賠, 一千萬份保單要賠既比例同一億份既相約, 咁一定做一億份果間公司著數

    前排已經錯過了買中人壽既機會, 唔知二三月果陣, 又有無機會再買呢?

    回覆刪除
  8. 回應Eric : 可以預期, 今次保險公司會賠得比較容易, 平時唔會賠的今次都可能會賠.

    回覆刪除
  9. 回應des: 同意, 當係廣告費.

    回覆刪除
  10. 回應Net Europa : 多謝捧場, 多d交流意見

    回覆刪除