星期四, 1月 31, 2008

繼續買入平保

今日繼續加碼買入2318平保, 以54.4買入2000股, 另外, 以27.55買多1000股2628中國人壽, 現金水平下跌至輕微低於6.5%, 扣除買左匯豐ELI被綁的資金, 現時手上現金所剩唔係太多, 只夠買多2手國壽, 要繼續儲錢. 明天要返非常早班, 所以唔多寫了.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

7 則留言:

  1. 而家係年頭,仲有成年儲錢結婚.

    先生你公司有冇share or stock option 比員工? 我當年就係early terminate 了份share save 攞錢結婚...

    我同你一樣,12月結婚不過6月尾個銀行balance 係得10k.

    以前無乜銀儲到.而家見到退休要520萬一個人真係要少心用錢

    回覆刪除
  2. 請問你經歷過97股災嗎? 如果無, 我估今次算係對你既實力既真正考驗了!

    回覆刪除
  3. 先生會否入市太快? $58, $57, $54 咁入平保? 而且今年應該仲有一段日子是反覆向下期.

    回覆刪除
  4. 2628 in 4th Qtrd loss a lot in investment. But check Shanghai A Share index during September to December, no big change wor. If the 4th qtrd loss was not in investing stocks, then the big write-off loss probably produce from the indirectly investment on subprime mortgage bond or CDO or SIV.

    回覆刪除
  5. 回應ngkf: 我有花紅, 每月有現金流(工資), 唔擔心結婚的費用. 仍然可以繼續月供股票和趁股市下跌增持股票.

    回應無名士: 我經歷過亞洲金融風暴, 911和
    沙士. 耐心等待2628公佈業績吧.

    回應cande:如果中資金融股繼續下跌, 我會繼續加碼.

    回覆刪除
  6. 國壽三季(1-9月)已賺足246。9億元人民幣,剛公布全年只賺215。7億元人民幣。
    第四季內裡有乜野係第四季蝕呢?

    第四季 (9-12月)上海A股指數8月31日收市時5218至12月尾日收市時5261,投資A股損失不應太大。

    投資A股損失多少唔知,但保費收入呢? 無理由會一些增長也無,損失條數可能好大。

    計保費第四季至少有30億純收入

    回覆刪除
  7. 等2628正式公佈全年業績吧.

    回覆刪除