星期六, 1月 12, 2008

匯豐仍然是我財務自由的指望和依靠

今時今日持有匯豐可能會被笑係傻仔. 不過正如沙士期間我買地產股被笑係傻仔一樣, 我唔介意, 有人話匯豐07年業績會見紅, 有人話匯豐07年會減少派息, 甚至唔派息, 有人話匯豐最壞情況仲未見. 對我來講, 這些事情我通通都唔擔心, 目前我比較關心手上持有幾多股匯豐, 因為匯豐仍然是我財務自由的指望和依靠. 沙士期間持有物業仿佛前景一片灰暗, 但幾年後的今日, 已經係另一番景象, 持有物業的人雄心勃勃. 所以話, 笑到最後才是笑得最好, 繼續做一個無憂無慮的長線投資者.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

7 則留言:

  1. 我由零五年十月開始月供匯控...最近已跌穿首次的月供價。兩年多的投資,帳面錄得虧損,在過去兩三年的大牛市中,實在極之少見。
    正如先生所講,今時今日持有匯控會被人笑,但我仍然堅持月供的計劃,而且供得好開心。我唔肯定次按會影響匯控幾耐,但我相信,匯控管理層既然能夠首先發現次按問題,亦會係最早走出呢個困境既公司。
    匯控股價跌,但對於以股代息既我係完全無影響,因為我每年收緊5-6%既股票,而唔係現金。只要匯控最終反彈回升,我響呢段"捱價"時間派既所有紅股都會一齊回升。(除非你認為匯控會從此一沉不起,但咁樣你放錢響匯豐銀行都一樣會死。)
    仲有就係,現時減息持續,我間屋既樓按只係供緊4厘左右。相比匯控近6厘高息,如果可以的話,我真係希望間樓可以按多d,用套現出黎的現金去大手掃入匯控。樓按係十幾廿年慢慢還,而同期我唔單止賺緊息差,仲賺近價,因為我深信,到十幾廿年後,匯控的價肯定高依家幾倍。

    回覆刪除
  2. Mr. Market,

    Would you be buying more of #5(HSBC) at this price level? If yes, how much should one put his money into it since its share price has been keep on falling.

    回覆刪除
  3. 先生, 咁夜都唔訓, 唔驚會致癌?
    想問一下1886同2319會有何策略? 這些股份會否令你笑到最後呢?

    小興-kk

    回覆刪除
  4. so what's price for a guy to buy without any hsbc stocks before?

    回覆刪除
  5. 我會加注. 不過要留番錢交稅 ;)

    回覆刪除
  6. 回應示風 : 我對匯豐仍然充滿信心, 將來可見真章.
    回應小興-kk : 1886和2319的信心當然無匯豐咁強, 不過相信仍然笑得出 ^_^
    回應hermanwest: 現價的匯豐係好抵買.

    回覆刪除
  7. 誠心感謝您記載歷史的一刻 那是對投資者相當寶貴的一課 .

    回覆刪除